Курси НБУ $ 39.00 € 42.16
УЄФА просить гравців не ховати спонсорські пляшки під час пресконференцій

Отакої!

Фото REUTERS.

УЄФА просить гравців не ховати спонсорські пляшки під час пресконференцій

Ситуація справді неоднозначна...

Спілка європейських футбольних асоціацій звернулася до 24 команд на Євро-2020 з проханням не ховати спонсорські пляшки під час пресконференцій – все почалося з того, що Кріштіану Роналду замінив пляшки з Coca-Cola на воду іншого бренду.

Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на Bloomberg.

В УЄФА зазначили, що пляшки від спонсорів спеціально розташовують на столах під час пресконференцій та попросили їх не ховати.

В УЄФА зазначили, що пляшки від спонсорів спеціально розташовують на столах під час пресконференцій та попросили їх не ховати. Таке прохання стало реакцією на дії трьох футболістів: Кріштіану Роналду, Поля Погба та Мануеля Локателлі. 

Протягом тижня вони усі ховали спонсорські пляшки з напоями з поля зору камер, коли розпочиналися пресконференції за їхньої участі. У Спілці зазначили, що ця ситуація важлива, бо «доходи компаній–спонсорів важливі для турніру та європейського футболу».

Все почалося з Роналду, який замінив пляшку Coca-Cola на столі на пляшку води іншого бренду, який також належав до групи компаній Coca-Cola. Подекуди жест Роналду розцінили як причину падіння акцій Coca-Cola, але жодних доказів зв’язку двох подій немає.

Погба також заперечив проти зеленої пляшки пива Heineken під час інтерв’ю. Хоча воно і було безалкогольним, пляшка має виразний дизайн алкогольного напою, а Погба як мусульманин не вживає алкоголю.

Coca-Cola та Heineken є одними з 12 найбіьших спонсорів Євро-2020, які сприяють загальному доходу УЄФА від турніру у майже 2 мільярди євро (2,4 мільярда доларів).

Читайте також: Андрія Ярмоленка визнали кращим гравцем матчу між збірними України та Північної Македонії.

Telegram Channel