
Кількість користувачів з сільськогосподарським контентом, у яких понад 10 000 підписників, зросла в шість разів порівняно з 2020 роком.
Чому китайські фермери заробляють мільйони на прямих ефірах у соцмережі
Їх популярність пов’язана з тим, що міські жителі ностальгують за природою і натуральними продуктами
У Китаї автори відеороликів на відеоплатформі Douyin, відзнятих у сільській місцевості, за рік почали заробляти в 15 разів більше, пише Bloombergз посиланням на компанію ByteDance, яка володіє додатком. Про це інформує інтернетвидання Mind.ua.
Douyin – це китайський аналог TikTok. Кількість фермерів у цій соцмережі швидко зростає. За даними за березень 2021 року, на Douyin кількість користувачів з сільськогосподарським контентом, у яких понад 10 000 підписників, зросла в шість разів порівняно з 2020 роком.
Експерти і стримери пояснюють популярність такого контенту тим, що багато міських жителів ностальгують за природою, не довіряють продуктам на прилавках і просто отримують задоволення від перегляду відео про фермерів.
Експерти і стримери пояснюють популярність такого контенту тим, що багато міських жителів ностальгують за природою, не довіряють продуктам на прилавках і просто отримують задоволення від перегляду відео про фермерів.
За словами доцента фінансів Сінгапурського університету управління Хао Лян, сільське господарство – один з найважливіших секторів у Китаї.
Фермер Цзінь Говей раніше продавав фрукти туристам на вулиці. Тепер на його аккаунт «Брат Гранат» (Brother Pomegranate) підписані 7,3 млн підписників, а за 2020 рік він заробив з продажів $46 млн.
У Го Ченчен 2,5 млн підписників. Вона приймає до 50 000 замовлень на вирощену нею продукцію під час прямих ефірів і заробляє не менше 9 млн юанів на місяць.
Фермери з Китаю зазвичай використовують додаток для коротких відео Kuaishou, де вони діляться з підписниками своїми повсякденними справами і продають продукти.
Читайте також: У селищі на Волині насолоджувались фільмами просто неба (Відео)
У Douyin повідомили, що будуть підтримувати фермерів, які створюють контент. Тепер завдання фермерів утримати шанувальників, пише Bloomberg.
