Курси НБУ $ 38.97 € 42.45
Автівки з трьома пасажирами у салоні можуть прирівняти до автобусів

Ми тепер - гав-гав-автобус!

Фото wallpaperbetter.com

Автівки з трьома пасажирами у салоні можуть прирівняти до автобусів

Дозволивши їм рухатися смугою для маршрутних транспортних засобів

Анастасія Циб-Маєвська зареєструвала на сайті Президента України електронну петицію з пропозицією прирівняти легкові автомобілі з трьома пасажирами у салоні до автобусів.

«Шановний Президенте України!

У відповідності до приписів пункту 17.1. Постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 «Про Правила дорожнього руху» на дорозі із смугою для маршрутних транспортних засобів, позначеній дорожнім знаком 5.8 або 5.11 забороняються рух і зупинка інших транспортних засобів (крім таксі та велосипедистів) на цій смузі.

Виділені смуги – одна з головних умов упорядкованої транспортної системи будь-якого мегаполісу. Перші ділянки, промарковані великою літерою «А» помітно прискорили пересування по місту на автобусах і тролейбусах, зробивши його відносно зручним навіть у години пік. За рахунок спеціально виділених смуг, маршрутний транспорт почав їздити швидше, здійснювати більше рейсів і перевозити більшу кількість пасажирів, які в свою чергу можуть планувати свій час.

Однак проблема вічних заторів залишається, стаючи дедалі актуальнішою і для українських великих міст.

Однак проблема вічних заторів залишається, стаючи дедалі актуальнішою і для українських великих міст. У зв’язку із запровадженням такої смуги, не вирішилась проблема заторів, оскільки проїжджу частину було звужено, забравши одну із смуг руху, позначивши її як смугу для руху маршрутних транспортних засобів. Тобто, ці зміни не покращили становище руху усіх транспортних засобів на дорозі, а навпаки погіршили.

Щоб розв’язати проблему заторів, особливо в період карантинних обмежень і зробити життя людей у місті більш комфортним, слід дозволити проїзд транспортних засобів особистого користування, де 3 і більше пасажири за виключенням особи водія, на смузі для маршрутних транспортних засобів. Це дозволить збільшити середнє заповнення авто пасажирами і тим самим зменшити дорожні затори та забруднення повітря. Як наслідок, за цієї ж інтенсивності руху кількість перевезених осіб зросте у два-три рази. Крім того, регулярне використання спільних поїздок гарантовано знижує трафік, допомагає розвантажити дороги в години пік і зменшує пагубну дію автомобільних викидів на довкілля.

Введення таких змін дозволить значно покращити екологічний стан в державі, через зменшення викидів вуглекислого газу в повітря зменшиться показник забруднення та завдяки цьому, надасть можливість, зокрема, виключити місто Київ зі списку «20 мегаполісів світу з найбільш забрудненим повітрям».

Таким чином, місто без транспортних заторів можливе, проте потрібно правильно організувати рух транспорту на дорогах.
Схожий досвід мають зарубіжні країни, зокрема США, Канада, Іспанія, Велика Британія, Швеція, які використовують смугу High Occupancy Vehicle (HOV), тим самим мотивуючи людей користуватися однією машиною замість трьох.

Зважаючи на вищевикладене, просимо виступити із законодавчою ініціативою до Кабінету Міністрів України та подати на розгляд проєкт постанови, якою внести зміни до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 «Про Правила дорожнього руху» дозволивши рух транспортних засобів особистого користування, де 3 і більше пасажири, за виключенням особи водія, на смузі для маршрутних транспортних засобів», - йдеться в тексті петиції.

Читайте також: Після вибуху на Рівнеазоті у Луцьку виміряли рівень забруднення повітря.

Telegram Channel