«Давно я такого хамства не бачила!»: як мама з дочкою-інвалідом у ЦНАП Володимира ходили - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.35 € 30.57
«Давно я такого хамства не бачила!»: як мама з дочкою-інвалідом у ЦНАП Володимира ходили

Працівниці та керівниці центру адмінпослуг пообіцяли винести догану.

Фото bug.org.ua.

«Давно я такого хамства не бачила!»: як мама з дочкою-інвалідом у ЦНАП Володимира ходили

Жінка звернулася за оформленням паспорта. У ЦНАПІ уже відреагували на проблемувинесли догану Шахтар

У соцмережах Володимира обговорюють резонансний випадок від 27-го вересня, коли за словами мами з дитиною з інвалідністю, адміністраторка ЦНАПу не змогла належним чином оформити паспорт, окрім того, нагрубіянила клієнтам. Працівниці та керівниці центру адмінпослуг пообіцяли винести догану. Задля недопущення таких випадків надалі, з адміністраторами ЦНАПу провели профілактичну бесіду.

Про неприємний інцидент у ЦНАПі Володимира написала мама дівчини з інвалідністю, якій виповнилось 14 років, Ірина Романюк-Марходей у фейсбуці.

Жінка звернулася з дитиною для оформлення їй паспорта ID-картки. Зважаючи на особливості дитини, сподівалася, на належне ставлення працівників, проте ситуація вийшла дещо іншою.

«Моя дитина неконтактна, груба розумова відсталість, не розуміє зверненої мови. Я це пояснювала перед тим в ЦНАПі, запитувалася коли обід. На що мені пояснили, що плаваючий графік і завжди є адміністратор, який прийме таку дитину і все вони розуміють, зроблять», – розповідає жінка.

Для такої процедури дитину з інвалідністю мама готувала заздалегідь. Щоб уникнути істерик, дала їй знеболювальне та заспокійливе. Під час прийому адміністратор не зважала на особливості дитини.

«Я цілий ранок її готувала до поїздки – це ж кожна дія (одягнути, розчесати, взути і. т. д.) супроводжується її криком, плачем, треба заспокоїти. Дала знеболюючі, заспокійливі. Приїхали в ЦНАП. Обід і треба заздалегідь записуватися. Але дівчата бачать, яка дитина, подзвонили до адміністратора, пояснили. Нарешті нас приймають.

Починається з довідок, це все час. Пояснюю, що зробіть фото поки вона більш-менш сидить, бо ж то буквально в моменті зараз все піде не так. Адміністратор не чує чи вірніше не хоче чути, жодного індивідуального підходу. Чи ви не бачите, яка дитина перед вами? Нарешті дійшли до фото – звичайно його зробити вже неможливо! Починається невдоволення з боку адміністратора і фрази «треба ж лізти по голові», «що за люди», кидання нам документів. Тепер моя дитина винна, що черга. З горем пополам зробили це фото. Наступний крок – підпис дитини, яка ніколи в житті ручки не тримала і її руки постійно хлопають (особливість її діагнозу синдром Ретта)», – ділиться історією Ірина Романюк-Марходей.

Крім того, через стрес у дитини були мокрі пальці, тому відсканувати відбитки адміністраторка не змогла і не зважала на слова мами. Після багатьох спроб жінка написала заяву про неможливість взяття відбитків.

«Я виводила Кароліну з зали, душилася слізьми… Давно я такого хамства не бачила!», – поділилася жінка результатами походу у ЦНАП.

«Я виводила Кароліну з зали, душилася слізьми… Давно я такого хамства не бачила!», – поділилася жінка результатами походу у ЦНАП.

Згодом у ЦНАПі відреагували на інцидент і 28-го вересня керуюча справами виконавчого комітету міської ради Ірина Лошенюк провела збори працівників установи, аби обговорити та з’ясувати причину інциденту, – повідомляють на сайті міста.

Під час розмови Ірина Лошенюк наголосила, що їхнє управління є своєрідним обличчям громади, тому обслуговування клієнтів має бути на найвищому рівні та й у будь-якому випадку потрібно проявляти людяність та чуйність.

 

 

 

До адміністраторки, на роботу якої надійшла скарга, а також керівниці відповідного відділу буде застосоване дисциплінарне стягнення у вигляді догани. 

Читайте також: Лучани вимагають від міськради дати дорогу оптичним «зебрам»