Нардеп з «95 кварталу» повідомив про неякісні дороги від халтурників «Великого будівництва» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.29 € 30.58
Нардеп з «95 кварталу» повідомив про неякісні дороги від халтурників «Великого будівництва»

Юрій Корявченков та президент Володимир Зеленський.

Фото Наші гроші.

Нардеп з «95 кварталу» повідомив про неякісні дороги від халтурників «Великого будівництва»

Народний депутат Юрій Корявченков («Слуга народу», а-ка «Юзік з Кварталу») повідомив про використання неякісних будівельних матеріалів підрядниками Укравтодору на об’єктах «Великого будівництва»

Про це пишуть «Наші гроші».

«Час від часу читаю в ЗМІ, що українські дороги «не стоятимуть» чи «вже сипляться», тому що підрядники халтурять. Десь асфальт «поплив» на другий рік експлуатації (на трасі Н-08 біля Запоріжжя в бік Комишувахи). Десь цементобетону недоклали (Н-31, в Полтавській області). Чи його поклали так, що треба весь перекладати (Житомирська об’їзна дорога). Чи замість цементу однієї марки поклали іншої… Чи якісні будівельні матеріали замінили на дешеву пародію … чи взагалі використовують матеріали, які не передбачені ДСТУ та ДБН», – заявив Корявченков, який очолює підкомітет з питань автомобільних доріг та дорожнього господарства Комітету з питань транспорту та інфраструктури Верховної Ради.

В Укравтодорі не знають, з яких матеріалів і наскільки якісно будують українські дороги.

За словами Корявченкова, найбільше зловживань, за його спостереженнями, породжує «безконтрольне і протизаконне використання в дорожньому будівництві відходів промисловості». При цьому, наголошує голова профільного підкомітету, «…в Укравтодорі не знають, з яких матеріалів і наскільки якісно будують українські дороги. Жодних вигадок: до останнього часу вертикаль Укравтодору не збирала інформацію про будівельні матеріали, які використовуються для влаштування дорожнього одягу. Тому посадовці, відповідальні за дорожнє будівництво, не володіють даними – з чого їх дороги взагалі збудовані. А значить, не можуть проконтролювати – ні якість, ні кількість, ні вартість. А значить, не можуть і гарантувати експлуатаційні терміни».

Корявченков повідомив, що з цих причин він попросив міністра інфраструктури Олександра Кубракова поінформувати про вжиті міністерством та Укравтодором заходи щодо підвищення якості виконання ремонтно-будівельних робіт на автодорогах з використанням будівельних матеріалів із відходів промисловості.

Читайте також: У Луцьку оголошено конкурс на встановлення пам’ятника Степану Бандері​.

Довідково:

  • Оновленням траси Н-31 на території Полтавської області займаються три компанії: «Онур», «Ростдорстрой» і «Шляхове будівництво «Альтком»;
  • Ремонт Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м.Кременчук) – Маріуполь км 499+489 – км 535+789 виконувала компанія «Автомагістраль-Південь»;
  • Обїзну дорогу довкола Житомира замовляли китайській компанії «Сіногідро», але розірвали угоду через зрив термінів.