Курси НБУ $ 29.25 € 30.77
5 причин для запуску проєкту в e-commerce

У віртуальному сегменті запуск нового магазину обійдеться значно дешевше.

Фото shop-express.com.ua.

5 причин для запуску проєкту в e-commerce

Технологічний прогрес змушує бізнес адаптуватись і переходити в онлайн-простір

Запуск нового проєкту або розвиток наявного бренду у сфері торгівлі неможливі без інтернет-магазину. Розглянемо основні причини для освоєння цього популярного напрямку. 

Нові технології спрощують старт та розкрутку

Раніше створення сайту потребувало підключення цілого спектру спеціалістів. Зараз на ринку є компанії, що дозволяють все зробити самостійно, або замовити виконання робіт під ключ без звернення до програмістів. Розроблені окремі платформи з урахуванням особливостей роботи інтернет-магазинів. 

Деякі сервіси додатково надають хостинг та інструменти для розвитку проєкту. Наприклад, конструктор Shop-Express пропонує інтеграції з маркетплейсами, підключення до облікових систем та служб доставки. На сайті https://shop-express.com.ua/ можна скористатись одним шаблонами або відправити запит на розробку сайту з нуля. Великий спектр можливостей та легкість їх застосування усувають складнощі, які виникали перед підприємцями при переході в онлайн ще недавно. 

Можна починати з малим бюджетом

У віртуальному сегменті запуск нового магазину обійдеться значно дешевше. Алгоритм дропшипінгу дозволяє починати навіть без пошуку складів та попередньої закупки товару. Усі процеси виконуються через постачальника, залишається тільки знайти клієнтів. Також витрати мінімізуються завдяки:

  • мінімальній чисельності персоналу;

  • відсутності витрат на оренду та утримання торгової точки;

  • порівняно малій вартості залучення клієнта;

  • недорогим методам рекламування бренду;

  • простішій схемі управління бізнесом. 

Наведені фактори дають можливість знизити ціни й підвищити конкурентоспроможність. Люди залюбки користуються послугами інтернет-магазинів, особливо коли помічають фінансову вигоду та комфорт оформлення покупок. 

Розширення цільової аудиторії

Для малого бізнесу вихід на світовий ринок неможливий без представництва у мережі. Та навіть при менш амбітних планах знадобляться клієнти, яким легше знайти інформацію про компанію в онлайні. Понад 40% користувачів інтернету часто та регулярно замовляють товари онлайн. Без всесвітньої павутини можна охопити лише аудиторію певного регіону, якщо вдасться популяризувати бренд та завоювати довіру. Сучасні клієнти підозріло ставляться до компаній, що ведуть торгівлю лише в оффлайні. 

Гнучкість корекції бізнес-цілей

Знайти своє місце серед безлічі ніш з високою конкуренцією складно. А зміна трендів та інтересів споживачів нерідко змушує шукати нові напрямки, точки утримання уваги поточних та потенційних клієнтів. За допомогою інтернет-магазину зручно експериментувати:

  • створювати акції;

  • корегувати асортимент та формат взаємодії з покупцями;

  • додавати нові послуги;

  • аналізувати реакції відвідувачів ресурсу на нестандартні пропозиції;

  • змінювати стилістику ведення бізнесу. 

Ідеї, які проходять перевірку реальними умовами, легко закріпити та почати використовувати як вдалий шаблон. Те, що не отримає позитивного відгуку серед людей, одразу викреслюється. Віртуальний простір значно здешевлює вартість подібних експериментів, дозволяє частіше та ефективніше вдосконалюватись. 

Незначні ризики

Прагнення до створення та розвитку бізнесу передбачає готовність до введення інвестицій. Окупність коштів завжди під питанням, оскільки залежить від правильності вибору стратегії, уміння долати перешкоди, інших факторів. Але e-commerce проєкти належать до сфери з порівняно малими ризиками. Мінімальні вимоги до стартового бюджету, можливості легкого масштабування та апгрейду надихають. Також ці аспекти дають право кожному охочому без побоювань розглянути перспективу ведення власного бізнесу. 

Доведеться докласти деяких зусиль, але вони будуть компенсовані зі значно більшою ймовірністю, ніж в інших напрямках. При розумному підході можна уникнути втрат та досягнути значних прибутків.

Telegram Channel