ШКІЛЬНІ ЗОШИТИ ВИХОВУЮТЬ ІДЕАЛЬНИХ... КОХАНЦІВ?
«Мамо, а яка я коханка?» - спитала нещодавно восьмирічна дочка моєї знайомої. Від таких слів волосся на голові стало дибки. Звідки такі запитання? Як виявилося, на зошиті можна прочитати ще й не таке...
«Мамо, а яка я коханка?» - спитала нещодавно восьмирічна дочка моєї знайомої. Від таких слів волосся на голові стало дибки. Звідки такі запитання? Як виявилося, на зошиті можна прочитати ще й не таке
Олена РОМАНЮК
Не секрет, що реклама сьогодні присутня скрізь: у газетах, журналах, на біг-бордах, на радіо, телебаченні... На жаль, речі, якими користуються діти, також потрапили під її вплив. Мене це заінтригувало. Незабаром підготовка до школи. І я вирішила пройтися по магазинах у пошуку цих шокуючи зошитів. Як не дивно, довго шукати не довелося. Замість корисних табличок множення, формул та правил (як було раніше) на очі потрапляє безліч картинок та телефонних номерів. Тим паче фото, як виявляється, не дитячі. Напівоголені молоді жінки та чоловіки пропонують свої послуги по телефону. Невже це потрібно школяреві?
«Відправ sms і дізнайся, який ти коханець» або ж «Перший секс. Не слід боятися» - секрети, які можна дізнатися, просто надіславши код. Тепер батькам не доведеться розповідати про дітей, яких знаходять у капусті чи приносять лелеки. Такі баєчки не пройдуть. «Як спокусити хлопця» або «Як стати ідеальною коханкою» - ось відверті поради! І пропонують це, перш за все, учням, тобто неповнолітнім! Адже подібні пропозиції є не лише на зошитах, якими, зазвичай, користуються студенти (тобто від 60 аркушів). Тоненькі зошити для початкових класів містять не менше реклами для дорослих. Куди не глянь - скрізь «скачай», «замовляй», «відправ sms». До того ж, майже кожен школяр має мобільний телефон. Таким чином батьки можуть бути спокійні за своє дитя. Один дзвінок -і в курсі справ. Ось так малеча несвідомо і потрапляє під негативний вплив віртуального спілкування.
