Вашу газету передплачуємо давно і ніколи не мали претензій до її змісту. Але рекламу для тих, кого замучив біль у суглобах і спині, у номері від 22 вересня вважаю ганебною...
Вашу газету передплачуємо давно і ніколи не мали претензій до її змісту. Але рекламу для тих, кого замучив біль у суглобах і спині, у номері від 22 вересня вважаю ганебною
Тиждень тому луцький ревматолог поставив моїй мамі діагноз — ревматоїдний артрит. Вона у відчаї зателефонувала на вказаний у рекламі номер. Менеджер професійно і красиво зомбувала маму, клянучись, що вилікує диво-ліками американського виробництва. Мама, не порадившись зі мною, замовила ці препарати. Уже наступного дня «ліки» надійшли – три пачки біодобавок за 2197 гривень – уся мамина пенсія. Горе-лікарі по телефону, не бачачи пацієнта та його аналізів, зомбують довірливих людей, які відмовляються від справжніх ліків на користь біодобавок. А газета їх рекламує. В’ячеслав.
Від редакції. Шановний пане В’ячеславе, згідно із Законом України «Про рекламу», який регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, редакція не мала підстав відмовити рекламодавцеві в опублікуванні згаданого вами тексту. Поділяємо ваше обурення з приводу того, що сьогодні є багато спритних ділків, які наживаються на людській біді. Однак ми не можемо керуватись у роботі підозрами чи припущеннями, а згадане повідомлення не містить ознак недобросовісної реклами, яка може завдати комусь шкоди. Йдеться про консультування хворих. А вирішувати, вірити чи ні порадам заочних «спеціалістів», має сама людина.