Facebook почав робити позначки на фейкових новинах
Соціальна мережа Facebook почала позначати фейкові новини позначкою «Disputed» («Спірне»)
Позначка "Disputed" супроводжується спеціальною червоною іконкою зі знаком оклику, повідомляє «УП. Життя» з посиланням на видання Recode.
Facebook буде рідше показувати публікації зі спеціальною відміткою у новинній стрічці. Крім того, такі новини не можна буде рекламувати.
Крім того, спеціальну відмітку можуть супроводжувати лінки на сайти факт-чекінгу, що пояснюють, чому новина – фейк.
Про те, що соцмережа боротиметься з фейковий новинами Марк Цукерберг заявляв ще у грудні 2016 року.
Тоді ж очільник компанії повідомив, що Facebook буде рідше показувати публікації зі спеціальною відміткою у новинній стрічці. Крім того, такі новини не можна буде рекламувати.
Механізм визнання новини фейковою влаштований так: коли користувачі поскаржаться на неї, адміністрація соцмережі проаналізує її та відправить третій стороні, яка проведе фактчекінг.
Якщо незалежна сторона підтвердить, що написане є неправдивим, на новині з'явиться відповідна позначка.