Курси НБУ $ 26.48 € 31.17

Ще один відомий італійський бренд відмовляється від натурального хутра

Зоозахисники потроху відмовляються від свого

Італійський бренд Gucci з 2018 року припинить використовувати натуральне хутро в своїх виробах. Модний дім шукатиме альтернативні варіанти у зв'язку з тиском з боку захисників тварин і зменшенням попиту з боку споживачів, повідомляє Експрес з посиланням на Reuters.



Gucci, яким володіє компанія Kering, протягом багатьох років представляв на модних показах дорогі хутряні шуби, а в 2015 році під керівництвом креативного директора будинку Алессандро Мікеле випустив лофери і cліпери, оздоблені хутром кенгуру.



Gucci, яким володіє компанія Kering, протягом багатьох років представляв на модних показах дорогі хутряні шуби, а в 2015 році під керівництвом креативного директора будинку Алессандро Мікеле випустив лофери і cліпери, оздоблені хутром кенгуру. Однак тепер бренд повідомив, що приєднається до компаній, що відмовилися від використання натурального хутра, і продасть решту свого хутряного одягу й аксесуарів на благодійному аукціоні. Вартість деяких норкових шуб Gucci перевищує $40 000.


Глава бренду Марко Біцаррі повідомив, що Gucci відмовиться від використання хутра, починаючи з колекції весна-літо 2018, і що нова стратегія узгоджена з Мікеле. Захисники тварин сподіваються, що ініціативу італійського модного будинку підхоплять й інші виробники, хоча Gucci – не перший бренд, який прийняв таке рішення.


«Рішення Gucci радикально змінить майбутнє моди, – сказав Сімоне Павезі з італійській організації із захисту тварин LAV. – Оскільки мода все більше враховує моральні вимоги, сконцентровані на тваринах канали поставок відходять у минуле».


У 2016 році італійська компанія Giorgio Armani пообіцяла відмовитися від використання хутра, повідомивши, що розвиток технологій робить невиправданою жорстокість по відношенню до тварин, в той час як американський бренд Calvin Klein пішов на такий крок ще в 1994 році.


Противники використання хутра регулярно протестують в місцях проведення модних показів по всьому світу, закликаючи покласти край жорстокості по відношенню до тварин, а покупці товарів класу люкс – особливо молоде покоління – стають все більш сприйнятливими до питань захисту навколишнього середовища, зазначає видання.