Курси НБУ $ 26.48 € 31.17

В Україні стартувала акція «Чоловіки проти раку грудей»: її обличчям став Влад Яма

Міністерство охорони здоров’я закликає чоловіків подбати про своїх найрідніших жінок та сходити з ними до мамолога

Успішне лікування раку грудей можливе лише при вчасному виявленні недуги. Саме пізня діагностика небезпечної хвороби є головною причиною високої смертності від раку грудей. Хворобу на ранній стадії можна зупинити. Як свідчить статистика, на 1 стадії він виліковується у 95% жінок, на 2 стадії у 80% і 50% – із третьою стадією захворювання.



Соціально-інформаційний проект “Чоловіки проти раку грудей” працює в Україні вже 5 років. 




За даними МОЗ,   Україні стартувала нова інформаційна компанія “Чоловіки проти раку грудей”. Ціль проекту – привернути увагу всієї родини до здоров’я жінок і до проблем раку грудей в Україні. Організатори закликають чоловіків подбати про своїх найрідніших жінок та сходити з ними до мамолога, пише "Добрий лікар".
Раз на рік кожна жінка має проходити обстеження. До 40 років – це ультразвукова діагностика, після – обов’язкова щорічна момографія. Зокрема, 19 жовтня в Інституті раку відбудеться день відкритих дверей, коли кожна жінка без попереднього запису може пройти безкоштовне обстеження у мамолога, зробити УЗД молочних залоз та момографію. Подібні акції планується провести найближчим часом в усіх онкоцентрах України.
Соціально-інформаційний проект “Чоловіки проти раку грудей” працює в Україні вже  5 років. Через успішних та здорових чоловіків організатори звертаються до сильної половини людства – аби вони дбали про своїх найближчих жінок (бабусь, мам, дружин) та ходили разом з ними на щорічний огляд до мамолога.
У попередні роки обличчям проекту були футболісти Національної збірної, відомі телеведучі, Національна поліція та студія “Квартал 95”. Цього року участь беруть відомі танцівники. Зокрема, цього разу обличчям проекту став Влад Яма. Він зазначив, що інколи чоловік має взяти ініціативу у свої руки та відвести жінку до мамолога, якщо вона боїться піти сама.
Проект також  передбачає розміщення соціальної реклами на телебаченні та в метро.