Східна Європа стає все більш серйозним конкурентом Польщі на плодоовочевому ринку ЄС - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.02 € 33.32
Східна Європа стає все більш серйозним конкурентом Польщі на плодоовочевому ринку ЄС

Health Day

Східна Європа стає все більш серйозним конкурентом Польщі на плодоовочевому ринку ЄС

Таким занепокоєнням поділився Вітольд Богута, президент Національної спілки виробників овочів та фруктів

Про це повідомляє Агробізнес Сьогодні.

«Багато хто з польських виробників звик оцінювати свою успішність на ринку через призму обсягів виробництва, кількість тонн, не враховуючи при цьому надважливий фактор - якість продукції.

Ми не можемо недооцінювати потенціал Східної Європи, де плодоовочевий ринок динамічно розвивається. Саме належно висока якість продукції, підтверджена сертифікатами, - це майбутнє плодоовочевої галузі Польщі», - такою думкою поділився Вітольд Богута, президент Національної спілки виробників овочів та фруктів у своєму інтерв’ю порталу Sadyogrody.pl.

Експерт зазначив, що внаслідок активного розвитку виробництва в інших країнах Східної Європи, зараз на ринку ЄС з’являється все більше серйозних конкурентів для польського виробника.

«Тому, я переконаний, що в найближчі роки в нашій країні, повинні,відбутися суттєві зміни в галузі плодоовочевого виробництва», - вважає Вітольд Богута.

«Зараз ми спостерігаємо, як завдяки великим зусиллям, спрямованим на розвиток виробництва, закупку новітнього сільськогосподарського обладнання, напрацювання каналів збуту, ретельному плануванню виробництва та стабілізації цін, виробники зі Східної Європи стають все більш значимими учасниками плодоовочевого ринку ЄС.

Якщо ми усвідомлюємо, що виробництво фруктів і овочів може приносити немалийприбуток, то й інші також можуть дійти до цього висновку і зробити все можливе для досягнення цієї мети. Тому, я переконаний, що в найближчі роки в нашій країні, повинні,відбутися суттєві зміни в галузі плодоовочевого виробництва», - додає Вітольд Богута.

«Ситуація на ринку зараз складається таким чином, що продукція високої якості, де б вона не була представлена, буде користуватися попитом і обов’язково продасться, при чому за вигідною ціною», - підсумував пан Богута.