15-річний українець знову наковтався таблеток - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.17 € 32.44
 15-річний українець знову наковтався таблеток

Стан хлопця стабільний.

Фото PxHere.

15-річний українець знову наковтався таблеток

Зараз правоохоронці намагаються з'ясувати обставини інциденту

У Києві госпіталізували 15-річного хлопця, який наковтався таблеток. Це вже не перший випадок отруєння дітей за кілька днів.

Про це з посиланням на лікарню «Охмадит» пише «ТСН».

Наразі лікарі кажуть, що його стан стабільний і загрози вже життю немає.

Хлопця доправили до лікарні ще з ранку, 18 лютого. Наразі лікарі кажуть, що його стан стабільний і загрози вже життю немає. Що змусило хлопця наковтатись таблеток ㅡ наразі невідомо.

Зараз ми намагаємось з'ясувати обставини інциденту.

Нагадаємо, раніше у місті Боярка, що на Київщині, через отруєння спазмолітиками померла семикласниця. Загибла школярка разом із подругою випила 40 таблеток препарату, який входить до складу «Но-шпи». Друга дитина наразі перебуває в лікарні в середньо стабільному стані, її життю зараз нічого не загрожує.

Уповноважений президента України з прав дитини Микола Кулеба припустив, що смерть школярки в Боярці може бути пов'язана з небезпечними «іграми» в інтернеті. Цей варіант також розглядають правоохоронці ㅡ начальниця департаменту захисту дітей та протидії насильству Юлія Усенко повідомила, що дівчата побачили в TikTok публікацію «Випий 40 таблеток «Но-шпи» та побачиш, що буде».

Читайте також: Син Героя російсько-української війни просить владу не знищувати спортивну школу у Луцьку.

Після цього схожий інцидент стався в Умані ㅡ дві восьмикласниці наковтались спазмолітичних пігулок, однак вжили вчетверо меншу дозу (по 10 таблеток). На щастя, дівчата вижили, їх госпіталізували до місцевого центру екстреної медичної допомоги.