Діловий бренд регіону розробили на основі туристичного логотипу «Волинь унікальна».
Представили діловий бренд Волині
Презентація відбулася у рамках конференції «Діловий бренд регіону як двигун розвитку в умовах воєнного часу»
Від співорганізатора – обласної ради – її учасників привітав заступник голови Григорій Пустовіт.
Ініціаторами розробки регіонального логотипу для економічного сектору, а також організаторами семінару з використання можливостей нових маркетингових інструментів виступили Волиньрада, ОВА, Асоціація органів місцевого самоврядування «Волинська економічна ліга», Студія реклами «Партизан» за партнерства Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні. Цільова аудиторія презентаційного форуму – представники громад, бізнесу, вишів і громадських організацій.
«Ми живемо в країні, яка сьогодні уже сама стала брендом. Брендом незламності, сили духу, свободи і готовності на самопожертву заради цього. Ми - сильні, розумні, креативні, здатні змінювати світ. Завдяки мужності наших воїнів, нашому вмінню швидко долати труднощі, адаптуватися і бути сучасними світ вчиться уже в нас. Ми приречені на успіх. Бо тільки від нас залежить, як ми будемо будувати країну, безпеку, наше українське майбутнє», - звернувся до присутніх заступник голови Волиньради Григорій Пустовіт.
Презентуючи бізнес-бренд Волині, керівник проєктів ПРООН в Україні Максим Борода зауважив, що це – перший спеціалізований бренд в Україні. «Вірю, що це буде історія успіху, придатна до масштабування і поширення прикладу іншими містами і регіонами країни. Основа такої впевненості – відповідність критеріям успішності. Це – спільний продукт державно-приватного партнерства, а фінансова ефективність інтервенції може стати вдалою інвестицією і значно масштабувати економіку. Створення бренду – лише інструмент. Далі – велика спільна робота з його пізнаваності і просування», - наголосив він.
Діловий бренд регіону розробили на основі туристичного логотипу «Волинь унікальна», в основі якого – поєднання регіональних геральдики і орнаментів зі стилізованими символами історії, природи, архітектури і культури краю.
Під час дискусійних панелей учасники конференції детально обговорили спроможність та можливості громад і місцевого бізнесу використовувати брендинг територій, цифровий маркетинг, PR, роботу з діаспорою та інвесторами, аналітику даних як драйвер економічного відновлення у воєнний час та період відбудови. Застосування таких новітніх маркетингових інструментів сприятимуть просуванню локальних продуктів і послуг, розвитку експорту, залученню коштів і туристів, формуванню довіри і соціальної згуртованості, - переконані організатори.