За лаштунками супермаркету: як саме знижують ціни в «АТБ» на Волині - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.22 € 26.72
За лаштунками супермаркету: як саме знижують ціни в «АТБ» на Волині

Товари в «АТБ» стовідсотково якісні і коштують дешевше.

Фото atbmarket.com.

За лаштунками супермаркету: як саме знижують ціни в «АТБ» на Волині

Мешканці Луцька мають нагоду навчитися за європейським зразком економити власні кошти та при цьому не відмовляти собі у якісних стравах

Унікальним, майже єдиним місцем у нашій країні, де нині можна, не витрачаючи зайвого (навіть дешевше, ніж на ринку), купувати дійсно свіжі та безпечні продукти, є супермаркети мережі «АТБ». А сьогодні у 259 містах 22 областей України, зокрема й у Луцьку, працюють аж 1008 таких дискаунтерів.

То у чому ж запорука значного зниження цін за незмінного дотримання найвищих, навіть за європейськими стандартами, норм якості та безпеки продуктів? Нагадаємо, у супермаркетах мережі «АТБ» у середньому вартість товарів та продуктів харчування нижча за середньоринкову на 10–15 %. В окремих випадках, наприклад за умови участі в акції чи збирання бонусів, ціни зменшуються на 50 % і більше. Слід зауважити, що привід для побоювань відсутній, оскільки жодного маркетингового чи то рекламного дива у наднизьких цінах у магазинах «АТБ» немає. По-перше, з-понад 3500 найменувань товарів на полицях супермаркетів найбільшого за товарообігом, сплатою податків та кількістю торговельних представництв українського дискаунтера майже третину представлено власними торговельними марками. Це означає, що від їхньої вартості вже «відрізано», так би мовити, певну надбавку виробника, відсотки ймовірних посередників, чималі витрати на зберігання, перевезення тощо. Саме так урешті-решт й отримуємо у середньому мінус 30 % від ціни.

З-понад 3500 найменувань товарів на полицях супермаркетів майже третину представлено власними торговельними марками.

Продукція власного виробництва та свого імпорту формує так званий ексклюзивний асортимент мережі магазинів «АТБ», зокрема й на Волині. Вона також коштує значно дешевше, тому що виробники позбулися шалених витрат на рекламу та «розкрутку» бренду. Наразі в цьому зараз немає жодної потреби, адже ринок збуту для них величезний – постійними клієнтами мережі дискаунтерів «АТБ» нині є понад 3,5 мільйона українців. Товарообіг мережі «АТБ» минулого року сягнув майже 104 мільярди гривень. При цьому, підтвердивши стратегію динамічного розвитку корпорації «АТБ-Маркет», показники попереднього періоду були перевищені мало не на чверть.

Під суворим наглядом керуючої компанії було оптимізовано весь ланцюг виробництва, використано надсучасні ефективні бізнес-моделі управління, упроваджено за європейським зразком екологічні та енергоощадні технології. Та це ще далеко не все. Компанія «АТБ-Маркет» не має нагальної потреби винаймати склади чи то переплачувати перевізникам, адже на сьогодні у країні сформовано надпотужну власну систему логістичних центрів. Працює вона цілодобово й без вихідних.

«Компанія відбудувала одну з найбільших в Україні логістичних інфраструктур. Це дає змогу вчасно доставляти продукти та товари до супермаркетів «АТБ», незалежно від того, де вони розташовані. Працюють одразу вісім надсучасних мультитемпературних складських центрів. Цілодобово здійснюється чітке планування та облік руху товарних потоків на території майже всіх регіонів України», – розповідає заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет» Наталія Шаповалова.

Окремим рядком у стратегії розвитку мережі «АТБ» стоїть упровадження інноваційних концепцій енергоефективності. Зокрема, ще із 2014 року розпочався перехід магазинів на економне LЕD-освітлення та запуск сучасних систем рекуперації тепла. Воно збирається від роботи холодильного обладнання та спрямовується на обігрів приміщень. Отже, маємо значну економію на енергоносіях і, як наслідок, можливість для істотного здешевлення товарів.

Та важливо, що, незважаючи на наднизьку ціну, покупець отримує саме якісний та свіжий продукт, безпеку якого гарантовано міжнародним сертифікатом ISO 22000:2005, що ґрунтується на принципі «Hazard Analysis and Critical Control Points» – жорсткого контролю повного шляху товару від постачання сировини й усіх етапів виробництва до перевезення, зберігання та власне потрапляння до кошика покупця. У будь-якій країні світу наявність такого сертифіката нині вважається найвищим знаком якості, що гарантує повну безпеку продукту. Тож придбати із чималою знижкою у супермаркеті «АТБ» Луцька стовідсотково свіжий та якісний товар цілком можливо.

Катерина ЛОГУНОВА


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.