ТЕСТ–ДРАЙВ ДТЗ 5244HPX довжиною в рік, і що з цього вийшло - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 23.50 € 26.26
ТЕСТ–ДРАЙВ ДТЗ 5244HPX довжиною в рік, і що з цього вийшло

Волинь-нова

ТЕСТ–ДРАЙВ ДТЗ 5244HPX довжиною в рік, і що з цього вийшло

Коли я шукав собі трактор, то зіткнувся з такою проблемою: реклами багато, а от хоч якихось нормальних оглядів та відгуків від реальних власників — обмаль. Ну так, щоб розповіли конкретно, поділилися з перших вуст та перших рук. Адже всі ж знають, що так зазвичай легше порівняти, прицінитись. Бо покупка серйозна, еге ж? А от коли вже купив трактор (слава Богу, з ним пощастило), то мені самому почали дзвонити, запитувати, у гості напрошувалися подивитися навіть незнайомі люди. Тому я вирішив написати про нього, спираючись на власний досвід — тест–драйвлю його — понад рік. Хоч мені й далеко до модного блогера, але я буду радий, якщо ця інформація стане для когось корисною

Почну з того, що маю ділянку майже 8 га. І потреба в новому тракторі виникла одразу, як тільки мій старий вірний «Фотон» уже зовсім «вийшов на пенсію». Нічого не зробиш — пішов дивитися, що є в продавців із 24–сильних.

Передивився багато: і такі, і сякі… Пропозицій чимало. Але з тих, що пропонували, мені найбільше сподобався ДТЗ 5244. На той час це була новинка, відгуків було мало — тільки поодинокі знайшов. Але поклався на інтуїцію, ризикнув і… от що з цього вийшло.

Працюю на ньому понад рік, точніше — рік і 3 місяці. Великих нарікань та скарг не маю.

Для мене головне — це потужність, двигун

Працюю на ньому понад рік, точніше — рік і 3 місяці. Великих нарікань та скарг не маю. Є деякі дрібниці, про них також розкажу. Для мене, напевно, як і для багатьох із вас, головне в тракторі — це потужність, двигун. І я не розчарований, а навпаки — мій трактор має більше кубиків, ніж ті 24–сильні, що я дивився. Вони переважно мають десь 1,5 л, як той же мій старий «Фотон». А в мого нового — аж 1900 кубиків! Вигоду і п’ятикласник порахує.

Запас крутного моменту, як у 30–сильних. І знаєте, це дуже відчувається. Тягне з причепом навіть під гору, як навіжений, витримує великі навантаження щодня. Уже не перший сезон нон–стоп і в мене в хазяйстві, і родичі знають, що я правду кажу. Мій «Фотон», наприклад, цей же причеп не міг так легко тягнути під гірку.

КПП із реверсом, передачі перемикаються легко

Коробка передач тришвидкісна з реверсом, 9 передач вперед і 9 передач назад. Завжди можна обрати найбільш відповідну для різної роботи.

Коробка передач тришвидкісна з реверсом, 9 передач вперед і 9 передач назад. Завжди можна обрати найбільш відповідну для різної роботи.

Окремий вузол реверсу дає змогу змінити напрямок одним рухом. Це дуже стає в пригоді, особливо коли працюєш на довгій та вузькій ділянках, де важко розвернутися, — це прискорює та полегшує роботу.

Передачі перемикаються легко, дуже м’яко. Під час перемикання рука не б’ється об кожух двигуна, як у Донгфенга, наприклад. Зауважте: рульове керування повністю гідравлічне!

І — тсс… Трактор працює тихо. Перші дні не міг звикнути навіть. А порівняно з моїм колишнім «Фотоном», у якому шестерні КПП гуркотіли так, що стріляло в потилиці, ДТЗ працює взагалі мовчки!

У тракторі — як у себе в кабінеті!

Робоче місце дуже просторе, зручно сідати з обох боків — можна за потреби швидко заскочити та вискочити. Вибачте за інтимні подробиці, але нічого зайвого не стирчить між ніг, адже всі важелі комфортно розташовані збоку.

Як у джипі: зручна підніжка для посадки, є гумовий килимок, гумові накладки на педалях. Але для мене, повторюсь, найбільше приємне враження в перші дні було, коли ти сідаєш і не думаєш про те, куди і як поставити ногу. Просто сідаєш і почуваєшся, наче бос.

І, власне, про сидіння. Воно комфортне, добре амортизоване, та попри це мені не вистачає м’якості для спини, п’ятої точки. Але чув, що в оновленій моделі цього року його зробили набагато м’якшим та зручнішим.

Відстань від сидіння до керма можна легко регулювати. Також воно відкидається вперед. Панель приладів — із регулюванням яскравості, дуже зручно: сів, завівся, насолоджуєшся процесом.

Взагалі за легкістю та простотою керування я б поставив ДТЗ ближче до сучасної просунутої автівки, ніж до звичайного трактора.

Взагалі за легкістю та простотою керування я б поставив ДТЗ ближче до сучасної просунутої автівки, ніж до звичайного трактора.

Шукачеві трактора на замітку

Сама конструкція трактора збалансована, акуратна. Широкі колеса, з величезними задніми крилами, які добре захищають від бруду, на передніх ще і бризковики є.

Але мені не сподобалось у конструктиві те, що дуже незручно міняти паливний фільтр — треба приловчитися. Зі свого боку, паливна система — з датчиком наявності води — це круто, подібне бачив лише у Case.

На навісну систему не скаржусь, вона добре конектиться з будь–яким навісним обладнанням, міцно «дружить» із моїм причепом. Та чув, що цього року її ще більше доопрацювали.

Наостанок хочу сказати, що трактору вже скоро півтора року, але тьху–тьху — жодних серйозних нарікань. Продавці мене запевнили, що раптом щось, то й зап­частини можна знайти, і багато сервісних центрів працює. Гарантія в нього максимальна: аж 2 роки! Досі не знадобилась, сподіваюсь, і не знадобиться. Отже, рекомендую ДТЗ 5244HPX до огляду та «вживання»!

Іван НЕСТАЙКО.