Курси НБУ $ 28.67 € 34.98

«Говори російською»: вітчизняна авіакомпанія не рада українськомовним пасажирам

Працівниця «Міжнародних авіаліній України» (МАУ) скасувала квиток пасажира до Києва, ймовірно, через те, що він розмовляв рідною мовою

Про це на своїй сторінці у соцмережі Facebook розповів сам потерпілий - викладач, директор та засновник Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку Юрій Шевчук, передає «Обозреватель».


«Сьогодні, повертаючись із Барселони до Києва, пережив нову для себе форму національного приниження. Підходжу до стійки, яку спільно використовує «Аерофлот» і «Міжнародні авіалінії України» (як зворушливо!), Даю свій канадський паспорт, вітаюся з жінкою-іспанкою за реєстраційним прилавком по-іспанськи і далі веду розмову з нею тією ж мовою. У неї виникають запитання щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше, ніж дозволено (90 діб), викликає старшу. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Вона звертається до мене іспанською, а коли я їй кажу, що розмовляю українською, вона переходить на... російську», - написав він. 



Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ.



Після того, як чоловік пояснив, що розмовляє українською, а не російською, співробітниця МАУ оголосила, що його квиток до Києва скасовано.


«Я ввічливо і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшої була поза всіляких моїх сподівань. З посмішкою на обличчі старша з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасовано. Ніякі докази, документи, листи від мого агентства, що підтверджують факт придбання і дійсності мого квитка, на старшу з МАУ не справляють ніякого враження. Вона не без видимого задоволення від своєї влади над клієнтом пропонує мені або залишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш говорити українською). Я ввічливо намагаюся пояснити їй, що маю всю документацію і вони зобов'язані дотримуватися своєї сторони контракту», - продовжив Шевчук.


У підсумку чоловікові все ж вдалося сісти в літак, проте сам інцидент він назвав принизливим.


«Це приниження тривало більше години. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід обирати мову в майбутньому, вона змилостивилася і «вирвала» для мене мій же оплачений квиток. Уже на літаку я помічаю, що майже шоста частина місць у ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ. Для мене ця назва має тепер дуже неприємний присмак. Біда в тому, що на українському ринку - це монополія», - підсумував він.