Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
Пів року з «АТБ»: що змінив лідер вітчизняного ритейлу

«Купівельні запити змінюються дуже динамічно, і наше основне завдання — ​завжди бути на пів кроку попереду».

Фото atbmarket.ua.

Пів року з «АТБ»: що змінив лідер вітчизняного ритейлу

Перша половина 2019–го вже минула, ставши історією. Надважлива для української фінансової стабільності та незалежності торговельна галузь протягом цих місяців зазнала помітних змін, причому позитивних

Прикладом тому може слугувати динамічний розвиток компанії «АТБ–Маркет» — ​багаторічного лідера (за товарообігом, темпами розвитку, обсягами сплати податків, кількістю супермаркетів, картою присутності у регіонах, асортиментом, чисельністю працівників тощо) вітчизняного ритейлу.

Протягом першого півріччя 2019–го відкрили 35 нових дискаунтерів «АТБ» європейського зразка з відповідним рівнем обслуговування та комфорту. Було впроваджено інноваційні системи енергозбереження, освітлення, опалення, кондиціювання, втілено сміливі дизайнерські рішення. Мережа «АТБ» підкорила й нову область країни. В Ужгороді запрацював перший дискаунтер на Закарпатті. Карта присутності торговельних представництв, інфраструктурних об’єктів і потужностей власних виробників компанії нині охоплює вже 23 області України, серед яких і наша Волинь.

Ефективна діяльність визнаного драйвера української торгівлі позитивно впливає на економіку кожного з регіонів присутності «АТБ».

Отож, сьогодні у 262 населених пунктах, зокрема й у Луцьку, цілодобово працюють 1025 дискаунтерів мережі «АТБ» (202 з них уже за новою концепцією). Їхній загальний товарообіг протягом лише першого півріччя 2019–го досяг 59,4 млрд грн, що на 23% перевищує показники попереднього аналогічного періоду.

«Ми продовжуємо динамічно розвиватись, удосконалювати й упроваджувати новітні технології, тестувати нові сервіси. Купівельні запити змінюються дуже динамічно, і наше основне завдання — ​завжди бути на пів кроку попереду», — ​розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ», — ​якщо говорити про реконструкцію дискаунтерів, то це, безумовно, капіталомісткий процес. Проте ці інвестиції цілком доцільні, оскільки оновлені супермаркети приваблюють нових покупців, зростає товарообіг і середній чек. Водночас завдяки впровадженню сучасних енергоефективних технологій помітно знижуються витрати».

Ефективна діяльність визнаного драйвера української торгівлі позитивно впливає на економіку кожного з регіонів присутності «АТБ». Найбільший національний ритейлер наповнює бюджети різних рівнів, серед яких і наша луцька міська скарбниця. З початку цього року підприємства групи компаній «АТБ» сплатили 5,71 млрд грн податків і митних зборів, що перевищило аналогічні показники 2018 року на 33%. І це не кажучи про створення нових робочих місць, яких так потребує наша країна. На підприємствах і торговельних представництвах корпорації «АТБ» сьогодні працюють, отримують гідну заробітну платню, безкоштовну фахову освіту у власних навчальних центрах компанії, якісний соцпакет та, відповідно, упевненість у завтрашньому дні більш як п’ятдесят тисяч українців. «АТБ» вже понад десять років поспіль є лідером за темпами розвитку й одним із найбільших роботодавців країни. Саме ця чимала команда професіоналів, зокрема й лучан, сумлінно та самовіддано працює, щоб ми з вами мали можливість за мінімальною ціною отримувати більш як три з половиною тисячі найменувань (загальний асортимент супермаркетів «АТБ») якісних і гарантовано свіжих продуктів. Власне, цінова політика в компанії залишається незмінною за будь–яких обставин на торговельному ринку. Вартість товарів на полицях дискаунтерів мережі завжди на 10–15% нижча за середньоринкову. А за умови постійних акційних пропозицій та бонусних програм загальна економія для покупця може перевищити 40%. Тримати таку високу планку дає змогу принципова позиція «АТБ–Маркет» — ​співпрацювати з виробниками винятково напряму. Відповідно у супермаркеті мережі бачимо так звану першу ціну. До неї не увійшли значні відсотки посередників або представників. Зважаючи на величезні обсяги товарообігу та багаторічну ділову репутацію «АТБ», виробники й самі охоче погоджуються на поступки, пропонують вигідні та, навіть, ексклюзивні умови. Окрім того, значно економити кошти власних покупців, яких, до речі, згідно з останніми даними у дискаунтерів мережі нараховується більш як три з половиною мільйони, «АТБ» дозволяє потужне власне виробництво. До асортиментного переліку магазинів входять власні торговельні марки абсолютно всіх цінових категорій: преміальний сегмент представляє ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс — ​ТМ «Спецзамовлення АТБ», середній — ​ТМ «Своя лінія», бюджетний (найбільш економний) — ​ТМ «Розумний вибір». Загалом власними виробниками «АТБ» у супермаркетах представлено понад 900 найменувань товарів першої необхідності та продуктів харчування. Цей так званий ексклюзивний асортимент на полицях численних дискаунтерів мережі гарантовано відповідає найвищим міжнародним стандартам якості, а коштує значно дешевше ніж усі аналоги інших брендів. Адже до його вартості не потрібно додавати видатки на транспортування, зберігання тощо. У виграші, звичайно ж, залишається саме покупець, зокрема й у нашому головному місті Волині.

Захар МИРНИЙ.

Telegram Channel