Головна перевага «АТБ» як працедавця: гідна зарплата — це реально! - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 23.50 € 26.26
Головна перевага «АТБ» як працедавця: гідна зарплата — це реально!

Аби мати у штаті хороших менеджерів, продавців, бухгалтерів, в «АТБ» вирішили власним коштом забезпечувати їм фахову підготовку.

Фото прес-служби компанії «АТБ».

Головна перевага «АТБ» як працедавця: гідна зарплата — це реально!

Мільйони громадян, у тому числі й молоді активні мешканці Волині, часто покидають домівки у пошуках роботи та гідної зарплати та вирушають за кордон. Проблема вже набула національних масштабів: багато галузей економіки, серед яких і торгівля, сьогодні втрачають фахівців. У РНБО навіть назвали ситуацію «міграційним цунамі»

Проте, як виявляється, вихід із ситуації є. Його пропонує багаторічний лідер вітчизняної галузі ритейлу — корпорація «АТБ–Маркет».

Флагман компанії — торговельна мережа «АТБ» — працює на українському ринку вже понад чверть сторіччя і як роботодавець має довгий перелік переваг. Це не тільки стабільна зарплата і можливість збудувати кар’єру. Тут реально отримати безкоштовне фахове навчання та розкрити власний потенціал, отже, знайти своє покликання.

Молодь може одержати гідну роботу з конкурентною зарплатою та повним соцпакетом, навіть не маючи стажу. Стабільне та перспективне робоче місце, у тому числі й в обласному центрі Волині, пропонує лідер вітчизняної галузі ритейлу — компанія «АТБ». Не важливо, має людина певні навички чи тільки–но отримала диплом вишу, технікуму, коледжу, а можливо, шукає себе після повернення із зони бойових дій на Сході нашої країни.

«Одночасно із розширенням компанії ми продовжуємо інвестувати в людей. Крок за кроком оновлюємо систему оплати праці та мотивації персоналу. Для нас важливо, щоб співробітники компанії отримували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею, — розповідає голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков. — Питанню ефективної мотивації персоналу ми приділяємо особливу увагу. Маємо декілька постійних заохочувальних програм для різних категорій працівників. Вони спрямовані на досягнення максимального рівня внутрішніх торгових стандартів і обслуговування покупців».

Для нас важливо, щоб співробітники компанії отримували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею.

Цікаво, що Борис Марков свого часу почав працювати в мережі «АТБ» на посаді юриста. Таких прикладів self made, коли люди пройшли шлях від першого робочого місця в команді лідера до створення блискучої кар’єри, сила–силенна. За статистикою, понад 85% керівників підрозділів «АТБ» розпочинали з посад рядових співробітників.

До складу корпорації входять численні підприємства, які обіймають перші позиції у своїх сегментах бізнесу. Торговельна мережа «АТБ» має 1030 дискаунтерів у 264 містах, включаючи й наш Луцьк.

Кадрова політика компанії спрямована на розвиток людського капіталу. Аби мати у штаті хороших менеджерів, логістів, бухгалтерів, керівників відділів, охоронців, продавців та інших працівників, в «АТБ» вирішили власним коштом забезпечувати їм фахову підготовку. На початку двохтисячних у Дніпрі відкрили перший навчальний центр «АТБ». У 2011 році аналогічний заклад компанії «АТБ–Маркет» з’явився у Києві. Невдовзі фахівців почали готувати кадрові кузні в Одесі та Львові.

Ці власні навчальні центри сьогодні вважають гордістю компанії, адже вони готують внутрішній кадровий резерв, чим підтримують динамічний розвиток всієї корпорації. Щороку тут підвищують кваліфікацію й отримують нові навички понад 4000 осіб. Сьогодні весь адміністративний штат «АТБ» має таку освіту. Його представники успішно працюють і підіймаються кар’єрними сходинками на підприємствах у складі компанії–лідера. Більш того, навчання у таких центрах уже стало обов’язковою вимогою для тих, хто прагне отримати іншу керівну посаду, наприклад стати на чолі нового дискаунтера, яких щорічно відкривається близько сотні. Тільки минулого року в країні створили понад шість тисяч робочих місць. Аналогічну тенденцію спостерігаємо й цьогоріч — до кінця 2019–го приймуть перших клієнтів не менше сотні нових супермаркетів «АТБ».

Мережа цих маркетів сьогодні працює у 22 областях країни, маючи вже більше 3,5 мільйона постійних клієнтів. Асортимент «АТБ» перевищує

3,5 тисячі найменувань, серед яких 900 — це товари власних торгових марок. Аби забезпечувати українців гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами, докладає чималих зусиль величезна родина «АТБ» — понад 60 тисяч співробітників! До складу корпорації входять численні підприємства, які займаються управлінням активами, логістикою, виробництвом продуктів харчування. Завдяки потужному власному кадровому потенціалу вони роками стабільно обіймають лідируючі позиції у своїх напрямах.

Микола СТАРІЙ.