Перевізники пікетували облдержадміністрацію - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.95 € 31.99
Перевізники пікетували  облдержадміністрацію

Волинь-нова

Перевізники пікетували облдержадміністрацію

Працівники Ковельського, Нововолинського, Володимир-Волинського і Луцького автопідприємств організували попереджувальну акцію протесту

Під стіни Волинської облдержадміністрації привели їх, за словами організатора заходу Валерія Миронюка, зловживання посадовців при проведенні конкурсів на перевезення. Мовляв, одним надають переваги, а іншим заважають взяти участь у них. Власник Ковельського і Нововолинського автопідприємств переконаний, що останній конкурс на перевезення проходив непрозоро. До того ж на сайті облдержадміністрації змінили його умови. Останньою краплею, яка переповнила чашу терпіння, було розірвання договору із автопідприємствами. У них забрали 50 відсотків внутрішньообласних маршрутів. Цим рішенням, наголосив Валерій Миронюк, чиновники поставили під удар працівників. Адже, щоб підприємства залишалися на плаву, йому доведеться скоротити 20–25 чоловік. 

Водночас протестувальники вимагали звільнити заступника директора  департаменту, начальника управління транспорту та інфраструктури Наталію Остапкович. Вони стверджували, що інформацію про конкурс на веб-сайті облдержадміністрації вона змінила, не поставивши їх до відома, щоб не допустити перевізників до участі в ньому. 

Люди мають користуватися нормальним транспортом, із комфортними умовами, а не їздити, як шпроти у банці. А коли подають замість 20–25-місного автобуса 18-місний, то про це не може бути й мови.

Прокоментувати звинувачення ми попросили директора департаменту Волинської ОДА Івана Мирку.

— Ми інформації на сайт не виставляємо. Тож говорити про внесення якихось змін не  можу. Щодо договорів, то це робиться  щомісяця. Цього, скажімо, розірвали їх 24 з різними перевізниками, які виграли конкурс із великими автобусами, а їздять малими, — сказав він. — Зокрема, з Нововолинським і Ковельським АТП — шість договорів.

Люди мають користуватися нормальним транспортом, із комфортними умовами, а не їздити, як шпроти у банці. А коли подають замість 20–25-місного автобуса 18-місний, то про це не може бути й мови.

За словами Івана Мирки, в облдержадміністрацію  часто  надходять  скарги  від  пасажирів, що перевізники  виграють  конкурси  із великими автобусами, а виїжджають на маршрути малими. Тож розірвання договорів  із Нововолинським та Ковельським АТП він вважає  правильним.  Що  ж  до  дій  Наталії  Остапкович  чи  інших  держслужбовців,  то,  вважає посадовець, перевізники можуть оскаржити їх у суді, якщо вони суперечать  закону.