Курси НБУ $ 39.60 € 42.28
У Вишнівській ОТГ на Волині розробили свій логотип

Волинь-нова

У Вишнівській ОТГ на Волині розробили свій логотип

Нещодавно у Вишнівській об’єднаній територіальній громаді, що у Любомльському районі, затвердили логотип та брендбук громади

Про це інформує Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою».

Пізніше у громаді на основі логотипу розробили брендовану сувенірну продукцію, аби більше піарити Вишівську ОТГ в інформаційному просторі.

Логотип Вишнівської ОТГ складається з графічного знака, текстової частини та виконаний у двох версіях – вертикальній (основна) та горизонтальній. А також у трьох колірних варіаціях – з використанням основних брендових кольорів, чорній та білій. Графічний знак поєднує в собі та відображає основні особливості громади – асоціативну складову адміністративного центру громади (с.Вишнів – вишневий цвіт, вишня) та об’єднання семи сільських рад.

Логотип легко модифікується відносно потрібних кольорів та потреб використання. Основні версії гарно виглядають на будь-якому фоні.

Логотип легко модифікується відносно потрібних кольорів та потреб використання. Основні версії гарно виглядають на будь-якому фоні. У логотипі використаний брендовий шрифт Myriad Pro у двох нарисах. В ході роботи над створенням візуальної складової бренду громади розроблені макети: візитки, теки для документів, значок депутата ОТГ.

Щодо брендбуку (інструкція з використання логотипу), у ньому описані брендові листівки, блокноти, візитки, ручки, значки, футболки тощо.

Уже за кілька місяців громада розробила крафтові пакети, ручки, блокноти та теки із логотипами Вишнівської ОТГ. Такий сувенірний подарунок вони привезли до стін Волинського Центру розвитку місцевого самоврядування на семінар з комунікацій.

Радник із комунікацій Волинського ЦРМС Олена Кузьмич наголосила про важливість логотипу для просування унікальності громади, в тому числі — і в інформаційному просторі та айдентики як вияву цього логотипа.

Нагадаємо, що передував цьому процесу семінар «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій», під час якого радник із комунікацій Волинського Центру розвитку місцевого самоврядування Олена Кузьмич розповіла, як волинським ОТГ стати успішними, відомими та заможними. За її словами, бренд – саме те, що допоможе громадам заявити про себе у громадському та медійному просторах.

Telegram Channel