Курси НБУ $ 41.45 € 46.96

ДИЗЕЛЕМ, ЯК ПІДВОДОЮ

Щотижня користуюсь дизель-поїздом Ковель—Стоянів, який п’ятидесятикілометрову відстань з Луцька до моєї станції ледве долав за дві години. Та останнім часом добавляється ще одна година. Чому диспетчери порушують ними ж складений графік руху поїздів?

Щотижня користуюсь дизель-поїздом Ковель—Стоянів, який п’ятидесятикілометрову відстань з Луцька до моєї станції ледве долав за дві години. Та останнім часом добавляється ще одна година. Чому диспетчери порушують ними ж складений графік руху поїздів?
Допитатися важко. Приходиш вранці на станцію і чуєш оголошення: «Поїзд Ковель—Стоянів запізнюється приблизно на одну годину». А вже по дорозі взагалі ніхто нічого не оголошує — просто стоїмо, а машиніст палить солярку. Зате приїжджі повідомляють причини затримання: «У Ківерцях пальним дизель заправлявся, а в Луцьку — водою».
Та все ж найбільш очевидною причиною порушення графіка руху є те, що поїзд пропускає перед собою товарні поїзди.
Колись у залізничників існувало незмінне правило: пропускати згідно з графіком пасажирські поїзди, а тепер усе навпаки.
Так було й 15 жовтня. Дизель простояв у Луцьку півгодини поза графіком. Назад — знову ж півгодини в Несвічах.
Олексій ПОЛІЩУК.
м. Луцьк.

Telegram Channel