Курси НБУ $ 41.60 € 47.19

ПІДСЛІПУВАТІ ВОДІЇ

Кожний старенький чоловік, особливо, коли він з паличкою, що стоїть обабіч дороги, становить потенційну небезпеку для водія автобуса, маршрутного таксі...

Кожний старенький чоловік, особливо, коли він з паличкою, що стоїть обабіч дороги, становить потенційну небезпеку для водія автобуса, маршрутного таксі. Раптом він має посвідчення інваліда, учасника бойових дій? І таким чином буквально пограбує водія-підприємця, пред’явивши документ, що дає пільги для проїзду. Кожен може спостерігати, як, буває, маршрутки проскакують біля людей похилого віку, наче це рекетири.
Читати таким водіям мораль про совість, про людей, які вижили на передовій фронту, врятували людство від фашизму, даремно. Вони в свою чергу прочитають лекцію про дорогі запчастини, бензин, про... стареньких батьків, яких треба доглядати і т. д. Краще наведемо витяг з листа сім’ї Леончуків і ви зрозумієте, що нажива засліплює очі водіям.
“29 лютого ц. р. автобус 91-35 ВН о 17.15 відправлявся з Кузнецовська до Луцька,— розповідає інвалід другої групи по зору Євген Олександрович. — У касі сказали, що відомість закрита. Касирка послала до автобуса. Шофер мене вигнав із салону, мовляв, ніяких пільг у мене немає, а хочеш — бери квиток за повну вартість. Довелося платити, але квитка я не одержав. І це вже не перший раз таке робиться. У нашому селі Костюхнівка немає автостанції і до Луцька доводиться брати квиток за повну вартість. Я уже 15 років знаходжусь на обліку в обласному тубдиспансері. В Луцьку на автостанції дають квиток за півціни. Невже для сільських інвалідів пільги скасували?”.
Ну, тепер на таку дрібницю, як невидачу квитка, ніхто уваги не звертає — лишень би віз. У країні суспільної корумпованості навіть незручно говорити про якісь квитки. Але замахуватися на пільги для інвалідів по зору?..
Щоправда, у Луцькому автопідприємстві 10727 водієві Петру Мелеху роз’яснили елементарну річ: треба у відомості зазначити проїзд пільговиків і кошти повертатимуть. Але, можливо, у таких водіїв і відомості немає? Добре, що керівники автопідприємства поставили перевізника перед вибором: або дотримуватись порядку на трасах, або займатися роботою, не пов’язаною з обслуговуванням людей.
Олександр НАГОРНИЙ.
Telegram Channel