Враження складається таке, що в час «пік» тролейбуси у Луцьку перебувають у засідці, відкриваючи «зелену вулицю» мікроавтобусам...
Враження складається таке, що в час «пік» тролейбуси у Луцьку перебувають у засідці, відкриваючи «зелену вулицю» мікроавтобусам. Принаймні, з 8 до 10 годин ранку тролейбус за номером №8 не побачиш на маршруті. Очікування тролейбуса у пасажирів проходить у розмовах і не зовсім толерантних висловлюваннях на адресу міської влади. Зокрема, як я зрозумів, лучанам було б дуже цікаво дізнатися, чому тролейбуси так розступаються зранку і ввечері перед маршрутками? Кому це вигідно? Тим більше, що в Луцьку вартість проїзду — 80 копійок (квитків при цьому не видають), а ось у Рівному — 60. Так само на п’ять копійок дешевший проїзд у сусідів в тролейбусах. До речі, за статистикою на Волині, а не на Рівненщині, найнижча середня заробітна плата в Україні. ... Говорили — балакали 40 хвилин, а за цей час перед нами прошмигнуло більше півсотні маршруток. Тож довелося й собі віддати водієві мікроавтобуса 80 копійок замість сорока, які б надійшли в міську казну, якби я їхав тролейбусом. Ось так нас змушують витрушувати кишені. Очевидно, привчають бідняків до комфорту. Валерій БОРИСЮК.