«Усі лінії зайняті. Чекайте...» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 25.04 € 27.90
«Усі лінії зайняті. Чекайте...»

Фото pinterest.com.

«Усі лінії зайняті. Чекайте...»

Хоч у дзвони бий, щоб почули

Проблема, з якою я зіткнулася, знайома багатьом локачинцям. Потерпають від неї, певно, й мешканці інших районів. Щоб заплатити за електроенергію, щомісяця нам, споживачам, потрібно передавати показники лічильника. У кожній квитанції за світло зазначено номер, на який потрібно зателефонувати у перші три дні наступного місяця, щоб повідомити їх, бо після цього доведеться платити більше.

Порядок розрахунків передбачає, що в разі відсутності показів лічильника на перше число місяця проводиться донарахування за середньодобовим показником. Раніше проблем із передачею не було. Оператори без зайвих слів приймали дані. Тепер додзвонитися до них складно. Не беруть трубки. А пощастить, то чуєш: «Усі лінії зайняті. Чекайте». Не в кожного витримують нерви.

Не беруть трубки. А пощастить, то чуєш: «Усі лінії зайняті. Чекайте». Не в кожного витримують нерви.

Ждати доводиться довгенько, тож дехто кладе трубку. Після кількох спроб поспілкуватися з оператором (ми з чоловіком пробували й о 6-й, і о 8-й ранку, бо ж лінія цілодобова, вирішили, що треба їхати до Локачів у районну філію. Але й там внести наші показники вдалося не відразу. Таких, як ми, було багато. Мусили чекати в черзі. Тож виникає запитання: навіщо нам такий недосконалий сервіс, який постачальник вважає благом для споживачів? Чи, може, він створює спеціально для нас труднощі, щоб змусити платити більше? Звичайно, у «Волиньобленерго» можуть сказати, щоб ми передавали показники електролічильників через інтернет. Але ж не у всіх є комп’ютери. Та й людям старшого віку важко їх освоїти, як і посилати «есемесками».

Обурює й те, що оператори не завжди коректні зі споживачами. Часом немає світла, телефонуєш, щоб дізнатися причину, і чуєш: «Не знаємо чому» — і зразу ж від’єднуються.

Байдужі нині посадовці. Враження таке, що їм начхати на наші проблеми. Але ж ми, споживачі, маємо право на інформацію, на увагу. Цікаво було б знати, що з приводу цієї проблеми думають постачальники електроенергії.

Лідія БАРТОВА, с. Холопичі Локачинського району.