Курси НБУ $ 41.45 € 46.96
У КЛЕВАНСЬКОМУ ТУНЕЛІ КОХАННЯ ПОТРАПИЛА ПІД ПОЇЗД… ЯПОНКА

Волинь-нова

У КЛЕВАНСЬКОМУ ТУНЕЛІ КОХАННЯ ПОТРАПИЛА ПІД ПОЇЗД… ЯПОНКА

Таке нещастя сталося із 38-річною громадянкою Країни, де сходить сонце, Юкою Нісхізавою...

Таке нещастя сталося із 38-річною громадянкою Країни, де сходить сонце, Юкою Нісхізавою...


Левко ЗАБРІДНИЙ



Хто відвідував Тунель (на фото) і бачив там локомотив, який ледве повзе й безперервно сигналить, розуміє, що не помітити його, а тим більше не встигнути утекти — майже неможливо. Японка, окрім того, що не вміла говорити по–нашому, на проблеми зі слухом та зором не скаржилася. Потяг їй, на щастя, поранив лише ногу. Цілком ймовірно, що випадок у Тунелі був нещасним. Втім, як відомо, Японія — одна з країн, у яких високий рівень схильності до суїциду. Місця, де японці «люблять» прощатися з життям, давно описані у путівниках. Хтозна, чи не стане подібним паломницьким місцем і клеванський Тунель кохання. Тим більше, що недавно японці відзняли у ньому цілий фільм про нещасливу любов.
Трагедія із Юкою трапилася 2 червня. Жінка сама приїхала у Клевань по обіді і пішла фотографувати Тунель кохання. Як потім розповідала міліції, мріяла побувати саме у цьому місці. Все-таки про клеванську природну родзинку давно знають усі користувачі інтернету. А два роки тому японська фірма–виробник цифрової техніки Fujifilm зняла рекламу у Тунелі, тож із того часу інтерес японців до Рівненщини тільки зріс.
Щоб потрапити до Тунелю, можна замовити екскурсію. Людей, які возять туристів до Клевані, чимало. Зазвичай маршрут пролягає через Клеванський замок, Луцьк, Тараканів та Дубно — такий собі тур Волинню. Проте Юка Нісхізава була сама. Жінка фотографувала Тунель, коли колією їхав потяг.
— Машиніст побачив туристку і почав сигналити ще інтенсивніше, — розповідає Любов Гуда із СЗГ УМВС у Рівненській області. — Жінка не сходила, все фотографувала. Коли потяг уже був майже поруч, вона таки ступила вбік. Машиніст не помітив, що японка відійшла недостатньо далеко. Очевидно, вона не розрахувала габаритів локомотива — і її зачепило. Скривавлену жінку виявили продавці сувенірів, вони і викликали швидку.
Японку привезли до районної лікарні у Клевані, у приймальному відділенні їй надали першу медичну допомогу і відправили у Рівненську обласну лікарню. Японка стала першою, кого травмувало у Тунелі кохання, кажуть клеванські лікарі.
— У жінки був відкритий перелом стегна, — зазначає головний лікар Рівненської обласної клінічної лікарні Іван Зима. — Ми її прооперували, це нескладна травма. Подібних операцій наші спеціалісти роблять по кілька на день. Але страхова компанія вирішила лікувати її у Франції. У суботу пацієнтку забрали з відділення і літаком доправили до ЄС, а звідти вже, мабуть, перевезуть до Японії. Страхова компанія, думаю, має домовленості із французькою клінікою. До слова, з жінкою спілкувалися англійською.
Популярний за кордоном та в Україні Тунель кохання свого часу хотіли зробити офіційним туристичним об’єктом. Проте за українським законодавством це неможливо, адже тут пролягає діюча залізнична колія, тобто місце підвищеної небезпеки. Однак туристів звідти ніхто поки що не проганяє. Навпаки, місцева влада навчилася із цього мати користь. Територію прибирають, а на туристах потроху заробляють. Принаймні без магнітика, води та перекуски відвідувачі не залишаються.
— До нас приїздить дуже багато туристів, — розповідає заступник голови Клеванської селищної ради Володимир Мокляк. — Щонайменше раз на місяць — великі іноземні екскурсії. А скільки людей мандрують самі, ніхто й не порахує. Шлях до Тунелю є на Гугл–картах.
Навчилися ділити територію з туристами і машиністи. Тунелем їздять помалу і обов’язково сигналячи. Потяг та колія належать Оржівському деревообробному комбінату. Возять деревину до чи від залізничної станції у Клевані. Визначеного графіка нема. Час від часу працівники підстригають тунель, щоб гілля не заважало рухові потяга. Позаминулого року навіть з’явилася інформація, що Тунель хочуть вирубати. Аби не заважав. Трохи дерев таки зрубали, міліція відкрила щодо цього кримінальне провадження, але Тунель кохання не знищили. Нині, кажуть, місцині загрожує інша проблема — бобри. Їм також до вподоби Тунель — щоправда, як будівельний матеріал для греблі.
Додамо, що Тунель кохання з’явився не випадково. Дерева понад колією за СРСР висадили зумисне, тому що вона прилягає і до Оржівської військової частини. Насадження мали слугувати природним укриттям для поїздів із військовою технікою.
Telegram Channel