Туалетний папір призвів до скандалу!
Виробників звинуватили в расизмі
Бразильська компанія випустила туалетний папір екстра-класу Personal VIP. Але замість високих продажів отримала звинувачення в расизмі. Активісти з організацій, які відстоюють права чорношкірих, помітили, що слоган Personal VIP - «Чорний — це красиво» - збігається з гаслом, яке використовувалось у США, ПАР та інших країнах з метою боротьби із расизмом. Про це розповідає Вокруг Света.
На початковому варіанті рекламного плаката виробник паперу, компанія Santher, помістила фото білошкірої актриси й моделі Марини Руй Барбози, загорнутої в чорний папір. Поруч із зображенням дівчини було написано гасло, яке й викликало розголос.
Слоган «Чорний - це красиво» з'явився в 1960-ті серед афроамериканців покоління Мартіна Лютера Кінга, які боролися за свої громадянські права.
Представники Santher не лише забрали слоган з реклами, але й вибачелись, зазначивши, що поважають рух за рівні громадянські права, і додали: «Завжди є час повчитися».
У свою чергу Марина Барбоза теж вибачилася у себе в «Твіттері» за скандал, що виник. «Глибоко шкодую, що дехто сприйняв рекламну кампанію Santher інакше, ніж вона від початку була задумана. Впевнена, що в наміри компанії і людей, які займалися виготовленням реклами, ніколи не входило нічого подібного, ніхто не збирався викликати чвари або проявляти неповагу до кого б то не було».