«Для ремонту всіх поганих доріг в області потрібно 40 млрд грн» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.84 € 31.41
«Для ремонту всіх поганих доріг в області потрібно 40 млрд грн»

Розбиті автошляхи – загальнонаціональна проблема, адже системно не ремонтували їх багато років…

Фото uapress.info.

«Для ремонту всіх поганих доріг в області потрібно 40 млрд грн»

Відповідь голови Волинської облдержадміністрації Олександра Савченка на відкритий лист жителів села Липне Цуманської ОТГ Ківерцівського району

Розбиті автошляхи – загальнонаціональна проблема, адже системно не ремонтували їх багато років. Волинь – не виняток. Так, в останні кілька років уряд суттєво збільшив витрати на ремонт і будівництво автомагістралей, але відновлення шляхів потребує більше часу та ще більше коштів.  Наприклад, для ремонту всіх поганих доріг в області потрібно щонайменше 40 млрд грн. 

Цю тему постійно висвітлюють ЗМІ Волині. Так, у статті «Хворих возимо підводами, бо у нас 2 кілометри 600 метрів багнюки та грязюки» газети «Волинь-нова» жителі села Липне Цуманської ОТГ Ківерцівського району порушили проблему ремонту вулиці 1 Травня («Хворих возимо підводами, бо у нас 3 кілометри 600 метрів багнюки та грязюки»).

Вирішити проблему можна за рахунок бюджету місцевого самоврядування, зокрема за кошти ОТГ, районної чи обласної ради.

Звичайно, в облдержадміністрації відреагували на публікацію. Відтак представники департаменту інфраструктури та туризму, а також філії «Рожищенський автодор» ДП «Волинський облавтодор» обстежили вказану ділянку автомобільної дороги  Холоневичі – Липне та вулицю 1 Травня в селі Липне.

Ділянка Холоневичі – Липне протяжністю 1,2 км потребує відновлення та включена в план робіт з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту доріг загального користування місцевого значення у Ківерцівському районі на вересень 2018 року. 
Щодо решти ділянки, то вулиця 1 Травня в селі Липне перебуває в комунальній власності (покриття білощебеневе, частково бруківка).  На жаль, в обласній державній адміністрації на дороги комунальної власності передбачено не більше 20 відсотків фінансування від загальної кількості автошляхів. Решта йде на траси, які перебувають на балансі обласної державної адміністрації, а саме – на дороги районного значення, тобто ті, що пролягають між населеними пунктами. 

Водночас відповідно до ст. 91 Бюджетного кодексу України органи місцевого самоврядування у разі потреби можуть самостійно приймати рішення щодо фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Тож вирішити проблему можна за рахунок бюджету місцевого самоврядування, зокрема за кошти ОТГ, районної чи обласної ради. Окрім того, вирішити проблему можна завдяки коштам народного депутата від цього округу Ірини Констанкевич на соціально-економічний розвиток території.