Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
5 кілометрів — ​пішки, поки не зроблять трасу на Луцьк

І рогачівці не єдині в Україні з такою проблемою...

Youtube.com

5 кілометрів — ​пішки, поки не зроблять трасу на Луцьк

За 12 кілометрів від Рівного і за два від автошляху Рівне – Луцьк є село Рогачів. Попри близькість до обласного центру, де працює і вчиться немало тамтешніх мешканців, маршрутка до цього населеного пункту не ходить. А віднедавна ще й водії, які везуть пасажирів трасою, не хочуть зупинятися навіть на повороті до села

Місцевий житель Анатолій Трофімчук розповідає, що його двоє дітей навчаються у Рівному і змушені добиратися додому 5 кілометрів пішки.

— Раніше до Рогачева їздила маршрутка, проте її відмінили, — ​каже пан Трофімчук. — ​У селі проживає дуже багато людей, які працюють або навчаються в обласному центрі. Ще рік тому можна було без проблем доїхати до повороту на Рогачів і дійти два кілометри до села пішки. Але більшість маршруток зараз не зупиняється там, мотивуючи, що за це штрафує поліція. Стають або перед поворотом до Карпилівки, або за поворотом до Бронників, а це мінімум п’ять кілометрів до нашого села. І от як діти чи літні люди проїжджою частиною мають дістатися до села?

Посадовці про біду селян знають, але допомогти, кажуть, не можуть. Начальник Рівненського обласного управління інфраструктури Федір Мисюра зазначає, що пустити маршрутку в село не мають права, бо там аварійна дорога і схему руху громадського транспорту не погоджує поліція.

Посадовці про біду селян знають, але допомогти, кажуть, не можуть.

— Був місячник безпеки дорожнього руху, тож патрульні з Укртрансбезпекою виїжджали на рейди і справді могли штрафувати за зупинку у невстановлених місцях, — ​зазначає пан Мисюра. — ​Людям потрібно звернутися до власника траси Рівне–Луцьк, Служби автодоріг з проханням облаштувати зупинку на повороті до села.

Заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок каже, що селянам доведеться почекати, бо зробити зупинку на дорозі, яка є зараз, неможливо.

— Вона завузька, а окрім того, там горбиста місцевість, — ​зазначає пан Козачок. — ​Щоб там облаштувати зупинку, потрібно будувати смугу гальмування і розгону. А ми вже розробляємо проект реконструкції траси Рівне — ​Луцьк — ​Устилуг на ділянці від Азотівського кільця у Карпилівці до Бронників. Там буде дорога першої категорії — ​на чотири смуги і без горбів — ​їх зрівняємо. У проекті також враховані і зупинка на повороті до Рогачева, і освітлення траси. Людям треба трохи почекати.

А чекати доведеться не менше кількох років. Якщо дорогу будуть розширювати, то це розцінюватимуть як «капітальний ремонт», погодження якого забирає чимало часу. А опісля буде не менш довготривала процедура тендерів та виділення коштів, бо ж вартість подібних робіт — ​сотні мільйонів гривень…

Левко ЗАБРІДНИЙ

Telegram Channel