Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Кулінарна екзотика. Де купувати імпортні продукти для експериментів на власній кухні

Компанія має власний імпорт, тобто без посередників поставляє в Україну іноземні продукти.

Фото прес-служби мережі АТБ.

Кулінарна екзотика. Де купувати імпортні продукти для експериментів на власній кухні

Національна мережа «АТБ» надає своїм покупцям можливість придбати необхідні інгредієнти для приготування найрізноманітніших страв з усіх куточків планети

Для того, щоб дивувати своїх рідних незвичними наїдками, вітчизняні господині нерідко вдаються до експериментів. Добре, що нині існує безліч можливостей ознайомитися з потрібною інформацією. Є різні телевізійні шоу, книжки з рецептами, та й інтернет-сайти приходять на допомогу. Утім, лишається відкритим питання щодо інгредієнтів для страв різних кухонь світу. Зазвичай ідеться про імпортні продукти, які важко знайти, а купити ще й за доступною ціною — ​взагалі неможливо. І тут дуже важливою стає наявність у конкретному місті маркетів мережі «АТБ». Вони надають своїм покупцям можливість придбати закордонні товари за українськими цінами. Компанія має власний імпорт, тобто без посередників безпосередньо від іноземних виробників поставляє в Україну іноземні продукти, які реалізує у своїх торговельних точках.

Торгова мережа постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і знижками, можуть істотно економити сімейний бюджет. Акційні знижки на товари в АТБ доходять до 40% і більше. 

І щоб пояснити, як діє ця система, слід трохи розповісти про асортиментну політику «АТБ». Річ у тому, що серед 3500 найменувань товарів у магазинах мережі понад 900 позицій складають так звані власні торгові марки (ВТМ). Покупець легко упізнає їх за маркуванням: «De Luxe Foods&Goods Selected», «Спецзамовлення АТБ», «Своя лінія», «Розумний вибір». Такі товари можна знайти винятково в магазинах мережі, адже виробляють їх на замовлення. А завдяки мінімізації витрат на логістику і рекламу вартість цієї продукції значно нижча від середньоринкової. «Продукція ВТМ і товари власного імпорту формують ексклюзивний асортимент торгової мережі. Покупці отримують якісну продукцію за цінами, які можуть бути до 30% нижчими за аналогічні брендовані товари», — ​наголошує Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Утім, повернімося до закордонних продуктів. Частина з них реалізується під власними торговельними марками. Переважно йдеться про «De Luxe Foods&Goods Selected». Це, зокрема, оливкова олія, рибні консерви, розчинна кава, екзотичні сорти чаю, макаронні вироби та деякі крупи. Так само, як із ВТМ українського походження, такі товари виготовляють спеціально для «АТБ», але роблять це на іноземних підприємствах: спагеті, відповідно, в Італії, чаї — ​в азіатських країнах, олію — ​в Іспанії тощо. Якість цих продуктів беззаперечна, оскільки мережа ретельно стежить за дотриманням усіх правил і норм. Це ціла система — ​від взаємодії з виробниками — ​до власних розподільчих центрів, наявності транспорту з необхідним температурним обладнанням, власних відділів контролю тощо. У мережі втілено всі найпрогресивніші технології дотримання стандартів якості: від моделі співпраці з провідними лабораторіями — ​до роботи таємних покупців, від використання сучасного обладнання — ​до залучення відвідувачів до перевірки термінів реалізації продукції. «Конкурентна перевага досягається за рахунок мінімізації витрат, оптимізації бізнес-процесів, упровадження інноваційних технологій, удосконалення технологічних процесів. Інакше кажучи, якість лишається найвищою, а доступність товарів за ціною є результатом комплексної роботи», — ​додає Наталя Шаповалова.

Окрім «De Luxe Foods&Goods Selected», імпортна продукція представлена також і відомими європейськими й іншими брендами. Проте й тут мережі вдається оптимізувати цінову політику за рахунок оптових закупівель. Нагадуємо, що «АТБ» — ​найпотужніший гравець вітчизняної торговельної галузі. Мережа нараховує 1004 магазини у 256 населених пунктах України. Лише на Волині наразі діє близько десятка торгових точок компанії. Не дивно, що потужні закордонні харчові підприємства зацікавлені у співпраці з таким великим клієнтом. І саме йому можуть надавати пільгові умови для закупівель. Ба більше. Виробники нерідко йдуть навіть на проведення спільних маркетингових активностей: акцій, знижок, додаткових бонусів тощо. «Наша торгова мережа постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і знижками, можуть істотно економити сімейний бюджет. Акційні знижки на товари в АТБ доходять до 40% і більше», — ​розповідає заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

І їй можна довіряти. Адже кожен із нас може просто зайти до найближчого магазину мережі, щоб на власні очі переконатися в перевагах внутрішньої політики «АТБ». Це впевненість в якості товарів і доступні ціни, широкий асортимент, і наявність позицій, які навряд чи можна знайти в інших мережах. Тож відповідь на питання про найліпше місце для купівлі імпортних продуктів очевидна. Понад 3,5 мільйона українців щоденно знаходять його в магазинах «АТБ». За статистикою, саме стільки людей є покупцями та клієнтами цієї мережі. Волиняни бачать, як динамічно розвивається мережа в нашому регіоні. Постійно відкриваються нові магазини. Зважаючи на це, і для наших господинь є дедалі більше можливостей купувати найрізноманітніші товари для своїх кулінарних шедеврів.

Марина КОРЖ


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel