У харківському депо похвалилися тролейбусами з Луцька - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.54 € 27.10
У харківському депо похвалилися тролейбусами з Луцька

Їздити на такому електротранспорті всім буде зручно.

comments.ua

У харківському депо похвалилися тролейбусами з Луцька

Охолодження всього салону, підзарядка ґаджетів і відкидання «рогів» — ​ось плюси нового електротранспорту

—До технічного завдання підійшли з урахуванням побажань пасажирів, водіїв і громадських організацій, — ​заявляє директор КП «Тролейбусне депо № 2», який прийняв транспорт, Дмитро Липовий в інтерв’ю comments.ua.

Нові тролейбуси — ​з низькою підлогою, обладнані майданчиком для людей з інвалідністю, які пересуваються на візках. Посередині салону встановлений кондиціонер, як кажуть, посиленої потужності, ще один — ​у кабіні водія. Також є камери відеоспостереження, відеореєстратор і великі дзеркала. В салоні вбудовані 4 USB–порта, за допомогою яких можна заряджати гаджети. Від обіцяного в мерії Wi–Fi вирішили відмовитися, оскільки в місті добре розвинене покриття 3G. А щоб не псувати зовнішній вигляд, у них не буде і реклами, пообіцяв Дмитро Липовий.

У депо кажуть, що рух нового транспорту регулюється електронною системою. Крім того, луцькі тролейбуси, виготовлені ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс», з автономним ходом, тому в разі необхідності можуть опустити «роги» і рухатися як автобус.

Рух нового транспорту регулюється електронною системою.

За словами директора «Богдан Моторс» Дмитра Писаного, таку сучасну розробку на сьогоднішній день застосовують у кількох містах України: Кременчуці, Сумах та Харкові.

Згідно з контрактом, до Харкова всього повинні поставити 57 тролейбусів, в найближчі дні очікуються ще 2, протягом серпня — ​близько 30, а до кінця осені — ​всі інші, каже заступник міського голови Харкова з питань інфраструктури Євген Водовозов.

— Сума загального контракту — ​11, 5 мільйона євро, вартість одного тролейбуса — ​близько 202 тисяч євро. Контракт уклали на 12 років, під 5–6 відсотків на рік. Гроші будуть виплачуватися з наступного року, після поставки всього транспорту, з міського бюджету, — ​розповів чиновник.

За рахунок цієї закупівлі парк депо № 2 оновлять на 70–80 відсотків, але старі тролейбуси керівництво списувати не планує, їх будуть ремонтувати, продовжуючи життя електротранспорту.

 

Марина ЛУГОВА