Курси НБУ $ 38.97 € 42.45
Стратегія «АТБ»: як понад десятиріччя не збавляти обертів

На полицях 1015 супермаркетів національної мережі «АТБ» завжди можна знайти якісні товари та свіжі продукти.

Фото atbmarket.ua.

Стратегія «АТБ»: як понад десятиріччя не збавляти обертів

Як виявляється, сучасна європейська бізнес-модель цілком придатна для українських реалій. Може ефективно працювати й на Волині. Наразі одним із наочних прикладів динамічного розвитку є компанія «АТБ-Маркет»

Розпочавши свій шлях наприкінці минулого сторіччя з кількох невеличких гастрономів, сьогодні вона за багатьма показниками є лідером вітчизняної галузі роздрібної торгівлі. Ефективно працює на благо держави (наповнює місцеві бюджети у 22 областях країни, у тому числі й на Волині) та забезпечує мільйони громадян якісними продуктами за мінімальними цінами.

Сьогодні на полицях 1015 супермаркетів національної мережі «АТБ» завжди можна знайти якісні товари та свіжі продукти на будь-який смак. Асортимент цих магазинів зараз перевищує три з половиною тисячі найменувань, а понад 900 із них — ​це товари власних торгових марок. Ціни на таку продукцію нижчі за ринкові на 10–15%, однак їхня якість не поступається аналогам, що виготовляють відомі бренди. Покупці можуть економити на таких товарах, оскільки до їхньої вартості не включено витрати на рекламу, промоакції тощо. У цьому немає потреби — ​продукцію продаватимуть у супермаркетах «АТБ» у 259 містах, зокрема й у Луцьку. Вона гарантовано знайде свого покупця. Мережа має власні торгові марки в усіх цінових категоріях. Преміальний сегмент представляє ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс — ​ТМ «Спецзамовлення «АТБ», середній — ​ТМ «Своя лінія», а бюджетний — ​ТМ «Розумний вибір».

З кожним днем все більше українців бачать очевидні переваги найпотужнішого національного дискаунтера: комфорт, гарантована якість, безпека та завжди доступні ціни.

Важливо, що весь асортимент на полицях численних дискаунтерів мережі «АТБ» за якістю відповідає найвищим міжнародним вимогам. У цьому вже переконались понад 3,5 мільйона громадян, які щодня скуповуються у цих магазинах.

Останні кілька років компанія приділяє значну увагу розширенню своєї присутності саме у західних регіонах. Так, минулого року було відкрито 80 нових супермаркетів (у західних областях — ​34). Проведено капітальну реконструкцію ще понад сорока магазинів. Цьогоріч відкрито 25 нових дискаунтерів мережі «АТБ» європейського зразка, 10 із них — ​у західних регіонах країни. Також із початку 2019 року проведено реконструкцію 12 дискаунтерів. Вражаючу мапу «АТБ» доповнили такими цікавими українськими містами, як Ужгород, Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники тощо.

Майже у двох сотнях супермаркетів «АТБ» сьогодні реалізовано принципово нову європейську концепцію ефективності, встановлено найсучасніше енергоощадне обладнання, втілено сміливі інноваційні рішення. Разом із тим постійно вдосконалюється й система управління бізнесом, адже його масштаби стрімко зростають. Сьогодні в компанії працює понад 50 тисяч українців, у тому числі й волинян. Вони отримують достойну заробітну плату та мають перспективи для кар’єрного зростання. «АТБ» власним коштом проводить навчання та підвищення кваліфікації співробітників. Для цього у Дніпрі, Києві, Одесі та Львові працюють власні учбові центри компанії.

«Коли чверть століття тому мережа «АТБ» тільки-но з’явилася, вітчизняний ринок торгівлі був суцільним хаосом. Знайти у цьому безладі гарних фахівців було майже неможливо, тому ми створили свій унікальний формат — ​український дискаунтер — ​та вибудували власну систему підготовки кадрів. Сьогодні ми пишаємося досягнутим результатом — ​у нас працює чудова команда лідерів», — ​каже Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-Маркет».

Тисячі осіб стали випускниками цих центрів, усі співробітники компанії, що обіймають адміністративні посади в торговельній мережі «АТБ», неодмінно мають за плечима таку професійну освіту.

Впровадження інновацій, дотримання найвищих стандартів якості та підготовка кадрів дають змогу компанії «АТБ-Маркет» більш як десять років поспіль бути лідером вітчизняного ринку ритейлу. Товарообіг «АТБ» за результатами 2018 року становив 103,9 мільярда гривень, що на 30% більше за показники попереднього.

Стандартизована для всіх торговельних представництв компанії стратегія динамічного розвитку успішно реалізується й у поточному році. Лише протягом І кварталу 2019-го товарообіг становив 28,3 мільярда гривень (порівняно з аналогічним періодом минулого року зростання — ​22 відсотки, як і було заплановано). Також на 13% збільшився так званий середній чек (розраховується діленням суми отриманих коштів на кількість покупок). Це означає, що з кожним днем все більше українців бачать очевидні переваги найпотужнішого національного дискаунтера: комфорт, гарантована якість, безпека та завжди доступні ціни.

Наталка ОЛЬШИНА

Telegram Channel