До Білого озера — ​пекельною дорогою - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 25.06 € 27.73
До Білого озера — ​пекельною дорогою

І це ще не найгірша ділянка…

Фото polissia.net.

До Білого озера — ​пекельною дорогою

До нас потрохи повертається спека, тож  люду на місцевих водоймах знову побільшає. Охочих відпочити на півночі Рівненської області, де чимало красивих та популярних озер, як–от Біле чи Нобель, також не бракуватиме, проте ризикують поїхати туди не всі — ​надто вже дорого може обійтися такий відпочинок через поламаний дорогою автомобіль

Добратися до Білого озера у Володимирецькому районі можна коротшим, проте гіршим шляхом через Цумань Волинської області, або ж зробивши коло дорогою на Сарни, яка, хоч і довша, проте за останні два роки більш–менш відремонтована. Від Сарн до Вараша шлях непоганий, а ось останні 20 кілометрів до озера подолати доволі складно. Два роки тому невеличкі ділянки цієї дороги взялися лагодити, проте на значній її протяжності суцільні вибоїни так і залишилися.

Дорога до Нобеля у Зарічненському районі ще гірша. Причому проїхати складно не лише місцевими шляхами, а й міжнародною трасою. Так, досі майже непрохідні ділянки є на трасі Городище — ​Рівне — ​Старокостянтинів, яка веде до білоруського кордону і на яку у 2017–2018 роках витрачали кошти митного експерименту.

Ще за президентства Ющенка, який обіцяв знайти кошти на дорогу до Білого озера, підрахували, що на хороший її ремонт потрібно близько 30 млн доларів.

До прикладу, кілька кілометрів між Ремчицями та Яринівкою Сарненського району настільки розбиті вантажівками, що легковики з низькою посадкою черкають дном, а водії, аби подолати певні відрізки, рухаються лише зустрічною смугою. Попри це, у Службі автодоріг вважають, що ці траси ще не критичні порівняно з тією, яка веде від Осової до Володимирця. На швидкий ремонт усіх ділянок, кажуть, сподіватися не варто.

Коментар

Дмитро ЛЕОНІЮК,
речник Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

«Рівнеоблавтодор» поступово робить ямковий ремонт на шляху до Білого озера. Від Собіщиць до Більської Волі завезли фризу і триває підготовка ремонтних карт. Робота не зупиняється ні на день. Були проблеми з кадрами у Володимирецької ДЕД, але її підсилили робітниками з Дубровиці та Сарн. На цю дорогу обіцяють ще додати 4 млн грн, тож до кінця року сума становитиме близько 10 млн. Звісно, хайвей там не облаштують, але хоча б аварійну ямковість від Більської Волі до Рудки закриють. А щоб зробити цю трасу повністю, грошей немає. Ще за президентства Ющенка, який обіцяв знайти кошти на дорогу до Білого озера, підрахували, що на хороший її ремонт потрібно близько 30 млн доларів. Щодо шляху Городище — ​Рівне — ​Старокостянтинів, то ямковість там також ліквідовують, а заодно ми думаємо, як залучити кошти на середній поточний ремонт (заміна шарів асфальту — ​Ред.) на найбільш критичних ділянках. Окрім того, завершується тендер на лагодження мосту через Горинь у Ремчицях Сарненського району. Тепер потрібно вирішити питання з об’їздом: чи робити тимчасовий міст за допомогою військовиків, чи шукати іншу дорогу.

Левко ЗАБРІДНИЙ

Біле озеро — одне з небагатьох в Україні з підвищеним вмістом гліцерину у воді, тому вона має надзвичайні цілющі властивості.
Біле озеро — одне з небагатьох в Україні з підвищеним вмістом гліцерину у воді, тому вона має надзвичайні цілющі властивості.

 


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.