Диджиталізація Волині: «АТБ» впроваджує інноваційні сервіси - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.14 € 30.87
Диджиталізація Волині: «АТБ» впроваджує інноваційні сервіси

«АТБ» щороку відкриває близько сотні нових супермаркетів, де створює п’ять-шість тисяч робочих місць.

Волинь-нова

Диджиталізація Волині: «АТБ» впроваджує інноваційні сервіси

Сучасні інноваційні рішення допоможуть під час шопінгу майже чотирьом мільйонам постійних клієнтів 1044 супермаркетів «АТБ» у 24 областях України, включаючи й нашу Волинь. Найбільша торговельна мережа країни вкотре підтвердила статус драйвера цієї галузі, розпочавши у своїх маркетах процес диджиталізації

Багаторічний лідер вітчизняного ритейлу запустив чат-боти в месенджерах Viber і Telegram. «АТБОТ» здатен оперативно реагувати на звернення клієнтів мережі. Цей віртуальний фахівець за лічені секунди відповість на запитання покупців, допоможе знайти найближчий магазин, підкаже наявність товару (на полицях маркетів «АТБ» понад 3,5 тисячі найменувань), розкаже про акції та знижки, які нерідко сягають понад 30%. Якщо клієнт бажає, то робот надсилатиме йому персональні повідомлення про акційні пропозиції в цих маркетах.

Створений у межах стратегії диджиталізації торговельної мережі чат-бот «АТБ» став гідною альтернативою спілкуванню з операторами гарячої лінії. Зараз багатьом зручніше отримувати консультацію саме через месенджер, оскільки мобільний телефон завжди поруч.

Розумний «АТБОТ» знає все і вміє блискавично обробляти колосальні обсяги інформації.

Технологічне оновлення допоможе «АТБ» й надалі утримувати традиційно високий рівень сервісу, забезпечити постійний зв’язок із мільйонами клієнтів. Серед опцій бота також збирання й обробка відгуків і пропозицій. Компанія надає зворотний зв’язок — ​покупець згодом отримує детальний звіт про те, як вирішено його питання. Сьогодні це актуально ще й тому, що навесні 2019 року Кабінет Міністрів України скасував норму обов’язкового ведення книги скарг. Така форма захисту прав споживачів безнадійно застаріла. На відміну від книжки чат-бот сім днів на тиждень і цілодобово в онлайн-режимі передає менеджменту пропозиції та побажання клієнтів у 265 містах країни.

Чат-бот навіть здатен записати майбутнього працівника на співбесіду.

Чат-бот стане незамінним помічником для тих, хто шукає роботу, в тому числі й у нашому Луцьку. «АТБОТ» має постійно оновлювану базу вакансій, тому допоможе знайти роботу в компанії «АТБ» максимально близько до місця проживання конкретної людини. Він навіть здатен записати майбутнього працівника на співбесіду.

«АТБ» щороку відкриває близько сотні нових супермаркетів, де створює п’ять-шість тисяч робочих місць. Автоматизація максимально спростить процес підбору персоналу, а майбутнім співробітникам дасть змогу не втратити нагоду приєднатися до більш ніж 60-тисячної команди лідерів.

Щоб скористатися сервісами «АТБОТА», слід відсканувати QR-код для Viber або Telegram камерою смартфона. Також це можна зробити QR-рідером.

Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, «АТБ» постійно знаходить нетривіальні рішення у сфері ритейлу. У дискаунтерах мережі, зокрема й на Волині, вже діють спеціально розроблені нові принципи викладки товарів, працюють POS-термінали, встановлені новітні кавомашини, апарати для приготування фрешів і морозива, з’явилися відділи із власною свіжою випічкою.

Реалізували також інноваційні диджитал-рішення. Наприклад, на численних касах маркетів можна розрахуватися мобільним телефоном (із системою Android та підтримкою NFC). Минулого року запустили й сервіс Apple Pay, покупці тепер можуть оплачувати покупки одним дотиком свого iPhone.

Сьогодні в усіх дискаунтерах нового формату встановили холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітню систему LED-освітлення. Використовують сучасні технології утеплення приміщень, опалення та рекуперації енергії. Все це підвищує енергоефективність на неймовірні 70% (відповідно, знижуючи витрати на опалення). А це означає, що у виграші буде й покупець. Крім уже звичного комфорту, магазини «АТБ», в тому числі й у нашому місті, приємно здивують цінами. Оптимізація багатьох процесів, економія на електроенергії й опаленні та співпраця з виробниками дають компанії можливість постійно утримувати невисокі ціни — ​на 10–15% нижчі за середньоринкові. Якщо йдеться про ексклюзивний асортимент власних торгових марок (понад 900 найменувань), то клієнт може зекономити 30% і навіть більше.

Ще одним інноваційним проєктом «АТБ» стало експериментальне відкриття відносно невеличких, але зручних маркетів формату «магазин біля дому». Концепцію «АТБ-Express», який завжди поруч і завжди відкритий, розробили спеціально для спальних районів великих міст.

Марія ПРИЗЕНКО


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.