Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
І квадратні кавуни, і у вигляді серця

Директор ТОВ «Дунайський аграрій» Роман Дяжук каже, що квадратні «смугастики» легше транспортувати.

Фото agronews.ua.

І квадратні кавуни, і у вигляді серця

Такі незвичайні «смугастики» дозріли цьогоріч на полях Одещини. Причому українські аграрії вперше в світі виростили їх на органічній основі

За справу взялося сільськогосподарське підприємство «Дунайський аграрій». Заради справедливості скажемо, що квадратні кавуни вперше з’явилися у 1960-х роках у Японії. Місцеві фермери, щоб здивувати покупців, вирішили виростити щось таке, чого вони не бачили досі і за що б можна було взяти більше грошей. Таким чином намагалися компенсувати невисокі врожаї «смугастиків» і поліпшити своє фінансове становище. Кавуни формували за допомогою спеціальних прозорих ємностей, куди поміщали плід. Там він ріс, наче у теплиці, поступово заповнював куб. Але такі кавуни за смаковими властивостями поступалися своїм звичайним родичам. Тож так і залишилися елітним продуктом, який коштує дорого і купується в основному заради престижу.

 

 Українські аграрії пішли далі азійських колег. Почали вирощувати справжні органічні кавуни з відмінним смаком. Правда, вдалося це не відразу. До успіху йшли кілька років.

 Українські аграрії пішли далі азійських колег. Почали вирощувати справжні органічні кавуни з відмінним смаком.

«Придумали японці, потім ідею підхопили китайці, а ми вирішили теж спробувати, — ​розповідав директор підприємства «Дунайський аграрій» Роман Дяжук. — ​Довго працювали, вчилися — ​і перемогли. Фрактично ні в кого у світі не виходять стиглі кубічні кавуни, а в нас вийшли. Це не випадковість, оскільки я із самого початку ставив завдання, щоб приваблювала не лише форма, а й зміст».

Зазначимо, що кавуни «Дунайського аграрія» солодкі. До того ж цілком органічні, без «хімії». Ні пестицидів, ні штучних добрив при їх вирощуванні не застосовували. А незвична кубічна форма, кажуть аграрії, зручна для транспортування. За словами пана Романа, основна мета одеських фахівців, які вирішили розвивати ідею японців, була така: залучати людей до краси і водночас до споживання органічної продукції.

За матеріалами east-fruit.com, tsn.ua, ukrrain.com, agronews.ua.

Telegram Channel