На Волині 5 будівельників упали в річку Луга із 7-метрової висоти. Деталі надзвичайної ситуації - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.72 € 33.41
На Волині 5 будівельників упали в річку Луга із 7-метрової висоти. Деталі надзвичайної ситуації

Зруйнований міст має довжину понад 58 метрів.

Фото Служби автодоріг у Волинській області.

На Волині 5 будівельників упали в річку Луга із 7-метрової висоти. Деталі надзвичайної ситуації

У Володимир-Волинському районі розслідують причини нещасного випадку

12 березня вдень у селі П’ятидні обвалився край пішохідної частини мосту, де робітники саме розбирали покриття. Унаслідок цього 5 будівельників упали в річку з семиметрової висоти разом із бетонною плитою. Дорожники думають, що винними можуть бути ті, хто зводив споруду 60 років тому

«Почув, як пішла тріщина, і вже бачу, що падаю», — розповідає Юрій Новицький, якого нині лікують у Володимир–Волинському територіально–медичному об’єднанні. Він — серед трьох постраждалих, які мають переломи та забої. Ще двоє отримали легші травми. Усі працюють на підприємстві ТзОВ «РБП ТрансМост», що ремонтує цей міст на умовах субпідряду. Найбільше дісталося їхньому 45–літньому колезі. Через обвал бетонної конструкції та падіння будівельник сильно травмував живіт: розірвалася селезінка й почалася внутрішньочеревна кровотеча. Чоловіка оперували й підключали до апарата штучної вентиляції легень. Нині він перебуває в хірургії. Медики оцінюють його стан як стабільний.

Юрій Новицький розповідає, що усе сталося так швидко, що й не встиг збагнути, що коїться.
Юрій Новицький розповідає, що усе сталося так швидко, що й не встиг збагнути, що коїться.

 Увечері того ж дня, коли сталося лихо, Служба автомобільних доріг у Волинській області, на чиєму балансі перебуває дорога Устилуг — Луцьк — Рівне, поширила повідомлення про нещасний випадок. Руйнування частини переходу в П’ятиднях Служба пояснює так: «За попередньою інформацією, обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році, а саме влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини».

Схоже припущення пролунало й з уст одного з робітників, який спілкувався з журналістами Суспільного:

— Там мала бути знизу сітка, яка заходить на міст, бо пішохідна частина — то окремо. А її там не було. Коли демонтуєш бетон, звідки знаєш, чи вона там є чи ні?

— Ця частина була дуже погана, зі слів виконроба. Коли почали розбирати старий бетон, 5 людей стояли на тій тротуарній плиті, яка, мабуть, від вібрації від’єдналась від основного тіла мосту, і впали вниз, — розповів заступник начальника Служби автошляху в області Ншан Антонян.

Дорожники пообіцяли службове розслідування. Принагідно повідомили, що проїзд цією ділянкою автошляху можливий правою смугою руху.

Не треба забувати, що на кону були й життя тих, хто користувався мостом увесь цей час.

Тим часом поліція за цим фактом відкрила кримінальне провадження за частиною першою 271 статті Кримінального кодексу. Йдеться про порушення правил безпеки під час виконання робіт із підвищеною небезпекою на виробництві.

— Будуть з’ясовані обставини, чому так сталося і з чиєї вини, чи хтось винен, чи якесь було попереднє… недопрацювання, — прокоментував начальник Володимир–Волинського відділу Нацполіції у Волинській області Василь Майданюк.

— Опитали очевидців пригоди, потерпілих та отримали зразки всієї необхідної документації, — розповіла й речниця Нацполіції Волині Ольга Бузулук.

Групове травмування під час обвалу мосту розслідуватиме також комісія управління Держпраці області, якій роботодавець повідомив про інцидент.

— Потерпілим однозначно, якщо випадок пов’язаний із виробництвом (а тут інакших варіантів, скоріше за все, не може бути), фонд буде проводити відповідні виплати, — повідомив завідувач сектору розслідування та аналізу виробничого травматизму цієї структури Ярослав Головка.

Читайте також Міський голова Луцька: «Так, асфальт зійшов разом зі снігом. Але не всюди»​.

Закони нашого суспільства передбачають обов’язкове покарання винних, навіть якщо йдеться про події минулого. Адже наслідки цього нещасного випадку могли би бути значно гіршими. Не треба забувати, що на кону були й життя тих, хто користувався мостом увесь цей час.

Між тим, нинішнім капітальним ремонтом опікуються наші іноземні партнери. Відомо, що дорогу з мостом у Володимир–Волинському районі ремонтують за контрактами, укладеними в рамках Договору між урядами України та Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги для фінансування проєктів із розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури. На мосту працює польська компанія «Дрог–Буд», субпідрядник ремонту — ТзОВ з Луцького району «РБП Транс­Мост».

Софія ГАВРИЛЮК.


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.