«Як не заасфальтуємо, то монетами вкриємо!» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.41 € 32.34
«Як не заасфальтуємо, то монетами вкриємо!»

Підлога, без сумніву, має ефектний вигляд. А от інші її переваги, окрім вартості, поки що не відомі.

Фото: 1tv.kr.ua.

«Як не заасфальтуємо, то монетами вкриємо!»

Ідея школярів із Кривого Рогу нагадала анекдот про батьківський комітет, який знайшов спосіб раз і назавжди розв’язати проблему збирання грошей на нову підлогу в класі

Був час, коли пачками купоно–карбованців, які реформа перетворила на кольоровий папір, гралися діти або ж об­клеювали ними як не стіни, то шафи. Здається, схожа доля може спіткати і дрібні монети. Зараз вони поступово виходять із обігу, однак те, що їх застосують як матеріал для підлоги, ​важко було уявити. І все ж саме таке оригінальне рішення проблеми підготовки до нового навчального року запропонували батьки учнів 10–го класу однієї зі шкіл Кривого Рогу. Замість того, щоб замінити потертий лінолеум на новий, усі дружно відкрили скарбнички, забрали звідти п’ятаки і встелили ними підлогу.

Учні переконані: копійки, вкладені у декілька шарів, добре зберігають тепло.

Свій задум старшокласники реалізували в рамках проекту з енергоощадливості. Учні переконані: копійки, вкладені у декілька шарів, добре зберігають тепло. Собівартість такого матеріалу відчутно менша за традиційне покриття. На один квадратний метр підлоги необхідно 1600 монет, у перерахунку — ​80 гривень. На дві третини класу використали майже 57 тисяч п’ятаків — ​разом із платою за вирівнювання підлоги та клей вийшло близько 3 тисяч гривень. Якщо ж врахувати, що більшу частину «будматеріалу» школярі приносили просто так, то витрати дуже незначні. Новий лінолеум, спеціальний клей, робота майстра обійшлися б у три–чотири рази дорожче.

Коли основа, на якій тримаються п’ятаки, просохла, для кращої стійкості їх вкрили лаком, а згодом хочуть залити епоксидною смолою. Вона заповнить усі щілини та зробить підлогу майже герметичною. Наразі затримка тільки за монетами, через брак яких частина підлоги все ще залишається «голою». Оцінити практичну користь учнівського проекту поки що складно, тож і відгуки у соціальних мережах розділилися. Одні захоплені оригінальною ідеєю. Другі критикують такий варіант, надаючи перевагу традиційному покриттю. Треті обурюються: мовляв, ходити по лицьових сторонах монет із зображенням тризуба — ​наруга над державними символами.

На один квадратний метр підлоги потрібно 1600 п’ятаків.

На один квадратний метр підлоги потрібно 1600 п’ятаків.