Курси НБУ $ 26.45 € 30.86
«АТБ»:лідер, гідний наслідування

Волинь-нова

«АТБ»:лідер, гідний наслідування

Відома національна мережа своєю появою на Волині змусила інших представників торговельної галузі поліпшити свою роботу

У 2017 році показник товарообігу «АТБ» склав 80,2 млрд. гривень. Фактично це означає, що кожного дня в магазинах цієї мережі споживачі скуповували товарів більш як на 200 млн. грн. Це просто фантастичні показники! Свій внесок у цю статистику зробили й мешканці Волині, адже нещодавно магазини «АТБ» з’явилися і в нашому регіоні. Тож ми отримали змогу приєднатися до шанувальників цієї мережі, яких, варто зазначити, в країні багато — ​понад три мільйони українців щодня (!) ходять на закупи до «АТБ».

«Сьогодні торговельна мережа «АТБ» налічує 929 магазинів у 242 населених пунктах 22 областей і продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Інноваційні підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству лідируючі позиції в торговельній галузі країни — ​як за кількістю покупців, так і за товарообігом», — ​підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ–маркет».

Сьогодні торговельна мережа «АТБ» налічує 929 магазинів у 242 населених пунктах  22 областей.

Експерти стверджують: наразі ця компанія є справжнім драйвером української торгівлі. Вона не тільки задає динаміку всьому ринку, але й «підтягує» до свого рівня інших ритейлерів у тих регіонах, де з’являються магазини «АТБ». Мешканці Волині у цьому вже переконалися. Адже ці маркети, де вони вже є, «змушують» конкурентів і сервіс свій поліпшити, і асортимент розширити, і цінову політику переглянути (на користь покупців, безумовно). Свої вигоди отримують також бізнесмени з числа виробників товарів. Бо традиційно «АТБ» намагається в кожній області залучити місцевих аграріїв, харчовиків тощо до плідної співпраці, щоб покупці мали змогу придбати ту продукцію, яка була вирощена чи виготовлена в їхньому регіоні.

Цікаво, що історія корпорації «АТБ», яка, окрім управління найбільш розгалуженою мережею продовольчих дискаунтерів України, об’єднує цілу низку великих вітчизняних підприємств, починалася неординарно. «Старт діяльності роздрібної мережі «АТБ» був даний у 1993 році, коли відбулося об’єднання в межах однієї компанії шести гастрономів Дніпра. Свою назву — ​«АТБ–маркет» — ​підприємство отримало від назви попередньої компанії «Агротехбізнес» у 1998–му, і з цього часу всі магазини «АТБ» працюють під одним брендом і у моноформаті», — ​розповідає Наталія Шаповалова. До речі, під моноформатом експерт має на увазі унікальний український дискаунтер, заснований на європейському досвіді, з європейським підходом до контролю якості продукції та обслуговування покупців. Власники корпорації придумали його самі, вивчивши роботу різних торговельних мереж за кордоном. Він передбачає реалізацію товарів за доступними цінами, які забезпечуються мінімізацією витрат на рекламу, логістику тощо. При цьому асортиментний ряд залишається досить широким. Сьогодні в «АТБ» продається 3500 найменувань товарів (включаючи близько 800 позицій власних торгових марок).

«За 25 років роботи підприємство виросло в найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Це найпотужніший роботодавець галузі. Кожен із понад 45 000 співробітників пишається своєю причетністю до «АТБ», бо в цій компанії він не просто працює, а й професійно зростає», — ​говорить Наталія Шаповалова. Треба також зазначити, що мережа має унікальну систему роботи з кадрами, яка навіть стала еталоном для багатьох інших торговельних підприємств. Справа в тому, що співробітники, які обіймають адміністративні посади, та й усі, хто працює в «АТБ», отримали професійну підготовку в навчальних центрах компанії. Такі центри є в різних регіонах. По суті, це справжня кузня кадрів для вітчизняної торгівлі. Тут і навчають новачків, і підвищують кваліфікацію досвідчених співробітників. Причому роблять це в різних форматах: теоретичні заняття поєднуються з практичними. «Це саме та школа, яка виховує кращі кадри, прищеплюючи їм не тільки і не стільки корпоративні стандарти «АТБ», скільки стандарти європейської цивілізованої роздрібної торгівлі. Це дозволяє нам бути першими і розвивати всю галузь», — ​переконує Наталія Шаповалова.

Вона впевнена в тому, що націленість на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм і високий рівень відповідальності кожного співробітника сприяють виконанню завдань підприємства. Свою місію в «АТБ» бачать у тому, щоб не тільки забезпечувати населення України якісними продуктами харчування та непродовольчими товарами першої необхідності за мінімальними цінами, але й удосконалювати вітчизняну торгівлю.

Микола МАРЧЕНКО