Чверть століття використовуючи інновації: як працює лідер вітчизняного ритейлу - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.24 € 26.66
Чверть століття використовуючи інновації: як працює лідер вітчизняного ритейлу

Мільйони українців довіряють цій мережі через доступні ціни і хорошу якість продукції.

Фото atbmarket.com.

Чверть століття використовуючи інновації: як працює лідер вітчизняного ритейлу

Ритейл — ​це галузь, яка в наш час фактично забезпечує фінансову стабільність країни, ефективно наповнює бюджети всіх рівнів і є майданчиком для впровадження інноваційних технологій

Саме послідовна стратегія динамічного розвитку, яку реалізує багаторічний лідер (за товарообігом, кількістю торговельних представництв, сплатою податків тощо) вітчизняного ритейлу — ​«АТБ–Маркет», — ​робить компанію драйвером цієї галузі.

За європейським зразком «АТБ» більше чверті століття послідовно провадить свою діяльність, інвестуючи мільйони у новації, підвищення енергоефективності, експериментальні проєкти.

Саме в «АТБ» створили унікальний формат українського дискаунтера, що пропонує максимально якісні товари та продукти за найнижчими цінами на ринку. Понад 3,5 мільйона громадян, у тому числі й мешканці обласного центру Волині, є постійними клієнтами «АТБ». Цей показник стрімко зростає, адже щомісяця збільшується кількість дискаунтерів цієї мережі. До кінця поточного року тут планують відкрити не менш як сотню нових магазинів, а у 50 супермаркетах провести модернізацію.

Аналогічну тенденцію оновлення та стрімкого розвитку спостерігали й минулого року — ​відмінність лише в тому, що у 2019–му компанія зробила ставку на ефективне розширення мапи присутності дискаунтерів у західних і південних областях та Києві.

«Реконструкція та модернізація — ​це, безумовно, капіталомісткі процеси. Однак такі інвестиції цілком доцільні, адже оновлені дискаунтери приваблюють нових покупців, отже, зростає товарообіг і збільшується середній чек. Після реконструкції знижуються витрати завдяки впровадженню енергоефективних технологій», — ​розповів Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

Враховуючи бонусну програму та щотижневі акції, загальна економія коштів покупця становитиме 40 відсотків і навіть більше.

Загалом сьогодні у 263 населених пунктах 23 областей України цілодобово працюють 1026 комфортних дискаунтерів «АТБ». Влітку мережа підкорила новий регіон — ​Закарпаття. В Ужгороді відкрили перший в області супермаркет найпотужнішого національного ритейлера, обладнаний за новою концепцією енергоефективності, сервісу та зручності. В оновлених супермаркетах «АТБ» є відділи «Свіжа випічка», «Свіже м’ясо», «Свіжа риба». Також встановлені зручні сучасні автомати для приготування кави, свіжих соків, морозива. Розширили асортимент зелені та салатів у відділі «Овочі та фрукти». Цього року в магазинах впроваджують пілотні проєкти — ​відділи «Піца на замовлення» та «Курка–гриль». Паралельно проводять дослідження задля підвищення комфорту та сервісу для покупців, яких в «АТБ» прийнято вважати партнерами.

Багато інноваційних рішень та європейських енергоощадних концепцій, які сьогодні є нормою для будь–якого українського маркету, свого часу були розроблені та впроваджені саме в «АТБ». Йдеться про системи рекуперації тепла, нові стандарти комфорту, зручність викладки товарів тощо. Вже багато років корпорацію «АТБ» вважають першопрохідцем і драйвером вітчизняної торговельної галузі. Вона задає стандарти розвитку усьому українському продуктовому ритейлу.

Як і відомі європейські лідери Lidl та Aldi, компанія «АТБ–Маркет» надає пріоритет інвестиціям у новаторські проєкти з енергозбереження й екологічної безпеки.

Станом на сьогодні дискаунтери «АТБ» пропонують клієнту понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і товарів найвищої якості за цінами, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Близько третини з них представлено товарами власних торгових марок та власним імпортом. Враховуючи бонусну програму та щотижневі акції, загальна економія коштів покупця становитиме 40 відсотків і навіть більше. Однак мільйони українців довіряють мережі «АТБ» не тільки через доступні ціни — ​також важливі гарантовані якість та свіжість продуктів у супермаркетах мережі. Кілька років поспіль магазини «АТБ» проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005. Він ґрунтується на контролі безпеки продуктів на всіх етапах: сировина, виробництво, транспортування, зберігання. Паралельно проводять системні внутрішні перевірки й аудити, що дає змогу бути впевненим у якості кожного товару з чималого асортименту «АТБ», зокрема й у Луцьку.

Ольга ШУПСЬКА

Дискаунтери «АТБ» пропонують клієнту понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і різноманітних товарів.
Дискаунтери «АТБ» пропонують клієнту понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і різноманітних товарів. / Alex Lypa

 


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.