Зеленський витрачає на кілометр дороги 10 мільйонів доларів. - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.82 € 32.72
Зеленський витрачає на кілометр дороги 10 мільйонів доларів.

Наче на цих шляхах не асфальт кладуть, а золото.

Фото rv.gov.ua.

Зеленський витрачає на кілометр дороги 10 мільйонів доларів.

У Порошенка виходило втричі дешевше Укравтодор оголосив найбільший тендер за свою історію — ​12,58 млрд грн

Йдеться про будівництво 30-кілометрової ділянки автомагістралі Н 31 Дніпро — ​Решетилівка, повідомляють «Наші гроші». Сума, виділена на це, вшестеро більша за річний бюджет Міністерства в справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб під час війни з РФ.

Президент Володимир Зеленський у відеозверненні до далекобійників казав, що вартість кілометра дороги в Україні становить близько мільйона доларів. Однак якщо поділити очікувану вартість тендера на довжину нової дороги, то матимемо 420 млн грн за кілометр, або 16 мільйонів доларів! І це не тільки тому, що вона ширша і будівництво затратніше, ніж уявляє собі Зеленський.

У компанії пояснили, що в ціну входить не тільки сам шлях, а й купа штучних споруд та викуп землі.

На Facebook-сторінці Укравтодору користувачі дорікнули такою дороговизною. У компанії пояснили, що в ціну входить не тільки сам шлях, а й купа штучних споруд та викуп землі. У вартість підряду, зокрема, включено 4 транспортні розв’язки, 17 шляхопроводів, естакада через річку Оріль довжиною 590 м, скотопрогон.

Однак із загальної вартості тендера у 12,6 млрд на штучні споруди може припадати приблизно 4,7 млрд гривень, порахували журналісти. Решта 7,9 млрд — ​на будівництво дороги. Тобто 1 км її коштуватиме 270 млн грн, або 10 млн доларів. Це неймовірні гроші для дорожнього ринку України.

«Укравтодор Зеленського втричі перевершив Укравтодор Порошенка. Бо вирішив закопати більше 12 млрд грн у 30-кілометрову ділянку Н 31 у Дніпропетровській області. Тоді як попередники протендерили аналогічні 12 млрд на втричі більшу ділянку — ​80 км цієї ж траси з купою аналогічних штучних споруд і мостів у сусідній Полтавській області. Так виглядає, що між рядками тендерної документації Укравтодору вгадується зведення ще одного малопомітного скотопрогону. На цей раз — ​для платників податків», — ​пишуть журналісти.

Дарія КЛИЧ.