Курси НБУ $ 39.36 € 42.40
З редискою «Азовсталь» ідіть нах...

Шок! Справді, кому війна, а кому – мати рідна...

Фотоколаж із сайту i.stopcor.org.

З редискою «Азовсталь» ідіть нах...

Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви просто хайпуєте на чужій крові

Редиска «Азовсталь», горілка «Бахмут», морозиво «Окоп під Ізюмом», коктейль «Розстріл у Бучі». Просто. Припиніть.

Це неправильно. Ви це робите не з почуття патріотизму. Ви це робите із бажання збільшити продажі. У вас корисливий мотив.

Корисливий мотив у бізнесі має бути обов’язково, і тут питань нема. Але є дуже чітка межа. Там, де ваша заслуга і ваш вчинок, – ок. Де не ваш – не ок. Усе просто.

Прибуток або частина прибутку на підтримку ЗСУ? Супер. Це ваше рішення, це ваш прибуток і ваш вчинок. Пишіть про це величезними літерами, подавайте приклад іншим, усе чудово.

Назва з місця, яке прямо асоціюється з боєм чи трагедією, – ідіть нах... Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви тут ні до чого, ви просто хайпуєте на чужій крові.

Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви тут ні до чого, ви просто хайпуєте на чужій крові.

Пишіть на всіх товарах, що у вас працюють ветерани. Пишіть, що ви допомагаєте армії. Пишіть, що у вас був бізнес у росії, але ви вийшли після початку війни. Пишіть, це круто і правильно. Нехай конкуренти наздоганяють і працевлаштовують більше ветеранів, ніж ви.

Але з редискою «Азовсталь» і всім іншим – ну правда, ідіть нах... В житті такого не куплю.

Юрій ГУДИМЕНКО, публіцист, співзасновник партії «Демократична сокира», воїн ЗСУ.

Читайте також на volyn.com.ua: «Залужний якийсь неправильний».

Реклама Google

Telegram Channel