Курси НБУ $ 39.60 € 42.44
Піти в магазин заробити грошей?

Кожен може долучитися до програми «Гарантія свіжості».

Волинь-нова

Піти в магазин заробити грошей?

Відома торговельна мережа «АТБ» матеріально заохочує покупців шукати вади в роботі компанії. Ми з’ясовували, навіщо це їй потрібно

Не щодня пересічному клієнтові є можливість узяти участь у вдосконаленні діяльності компанії, послугами якої він користується. Ідеться не про телефонні опитування чи стандартну анкету «Чи задоволені ви нами?», а про глибоку співпрацю та, якщо можна так сказати, партнерські стосунки. Водночас деяким людям хотілося б не формально, а реально взяти участь у поліпшенні сервісу компаній. Адже споживачам іноді видніше, чого конкретно не вистачає або що можна було б виправити. З огляду на це, по-справжньому зацікавлені у своєму розвитку підприємства знаходять можливості залучити своїх клієнтів до таких процесів.

Показова в цьому сенсі національна торговельна мережа «АТБ». Багато українців не тільки добре знають її, а й користуються послугами відповідних маркетів доволі часто. Статистика засвідчує: щодня в них здійснюють покупки понад 3,5 млн наших співвітчизників. І роблять це у 247 населених пунктах країни (усього працює 954 магазини).

«Наша компанія в особі кожного відвідувача крамниць «АТБ» вбачає не лише пересічного покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому аспекті дають змогу досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізуються в маркетах торговельної мережі», — ​зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ».

Всі постачальники продукції намагаються відповідати високим стандартам мережі «АТБ».

Про що саме йдеться? «АТБ» заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі до вартості товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються на всі товари, що реалізують в магазинах мережі. У цьому і полягає партнерський принцип побудови стосунків із покупцями», — ​наголошує Наталія Шаповалова.

Варто зазначити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже увійшли у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовніший критерій вибору продукту — ​його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», — ​пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана так, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця в лабораторії випробовують понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та чинниками безпеки», — ​розповідає Рита Печериця. При цьому є і планові, і позапланові перевірки. 

Спочатку поговоримо про перші. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари і відправляють на детальний лабораторний аналіз. «Перша група — ​швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга — ​усі інші — ​контролюємо один раз на квартал, а промислові товари — ​раз на півроку», — ​уточнює Рита Печериця.

Що ж до позапланових перевірок, то їх починаємо, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного продукту можемо навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів — ​це гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам мережі.

До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини «АТБ» проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points — ​Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.

А українські споживачі можуть долучитися на місцевому рівні завдяки уже згадуваній програмі «Гарантія свіжості». Шансів підзаробити, відверто кажучи, небагато — ​з такою системою контролю якості проґавити «прострочку» справді неможливо, утім людина не застрахована від малих помилок. Тож долучайтеся! І не заради грошей, а для того, щоб разом працювати над удосконаленням роботи компанії. Так чи інакше, ми всі в цьому зацікавлені. 

Ольга ТАРНАВСЬКА

Telegram Channel